Browsing Tag

ASUT

RISKIALTIS HAME

28 elokuun, 2015

Tiistain asu vilahtelikin jo tässä postauksessa ja Instagramissa, mutta täältä tulee vielä viralliset asukuvat. Rakastan tuota Genovasta ostamaani mokkahametta ja melkein jopa harmittaa, etten ostanut sitä myös mustana. Sen ainoa puoli on todella vahva mokkanahkan tuoksu, jonka vuoksi joudun pitämään sitä erillään muista vaatteista. Tuoksu on toisaalta ihana, mutta en halua sen kuitenkaan tarttuvan kaikkiin muihinkin vaatteisiin. Lisäksi nuo edessä olevat nepparit ovat hieman riskialttiit… hameen helma jäi nimittäin yhtenä päivänä kiinni pyöräni satulaan, jonka seurauksena hetken rimpuiltuani nepparit rävähtivät kokonaan auki 😀 Onneksi tuo tapahtui kotipihalla, mutta kyllä mua silti hieman huvitti tuo tilanne. Hame on kuitenkin kaikesta edellä mainitusta huolimatta ehdoton lempparini!

DSC_2403 DSC_2517 DSC_2527 DSC_2440 DSC_2547t-paita Zara / hame Stradivarius / nilkkurit Vagabond täällä / Laukku Pull&Bear

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! ♥

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

– Janni

BLOCKFEST LOOK NR.2

27 elokuun, 2015

DSC_1529Tämä toisen päivän Blockfest -asuni erosi aika radikaalisti siitä ensimmäisestä, joka nähtiin jo aikaisemmin täällä. En tiedä miten hyvin tuollainen leveälahkeinen haalari loppujen lopuksi sopi räppifestareiden teemaan, mutta väliäkö sillä. Pohdin myös pitkään, että onko haalari hieman epäkäytännöllinen valinta festareille muun muasssa vessassa käyntiä ajatellen. Maalailin etukäteen mieleeni sellaisia kauhukuvia, että en saisi haalaria puettua takaisin päälle ahtaassa bajamajassa ja vaate hipoisi siellä törkyistä lattia, mutta loppujen lopuksi sen kanssa ei ollut mitään ongelmaa.

DSC_1561 DSC_1599DSC_1478DSC_1574Haalari ja reppu H&M / Kengät Dinsko / Aurinkolasit Ray-Ban

Kummasta asusta te tykkäsitte enemmän?

catsKuvat: Sara / Tickle Your Fancy

♥ Janni

WATER JUNGLE PRINT

25 elokuun, 2015

Ei hemmetti nyt se liikkeellä oleva loppukesän flunssa taisi iskeä muhunkin. Tosi moni on ollut nyt lähiaikoina kipeänä ja ilmeisesti sain nyt viimein napattua saman taudin itsellenikin. Täytyy toivoa, että tämä on vain joku lievä versio, sillä kipeily ei huvittaisi kyllä tippaakaan. Tällä hetkellä kurkku on karheana ja veto pois. Ollaan parhaillaan täällä Tukholmassa ja olis kyllä superjees, jos tämä olo ei tästä ainakaan pahenisi. Björn Borgin eilinen show dinnereineen ja after -bileineen oli kyllä ihan huippu – siitä lisää myöhemmin!

Eilisen kuvia en ole kerennyt vielä seulomaan läpi, mutta viikonlopulta on vielä materiaalia jemmassa. Nämä kuvat ovat lauantailta, kun hengailtiin Tampereella ennen Blockfest -alueelle siirtymistä. Noi Addun kamat ovat jotenkin jännän värisiä, kun näyttävät livenä ihan mustavalkoisilta, mutta kuvissa sinivalkoisilta 😀 Ei siis pelkästään näissä kuvissa, vaan myös nettikaupassa… weird!

DSC_1436 DSC_1376 cats DSC_1399 DSC_1451Takki ja toppi Adidas (saatu) / Shortsit H&M / Kengät Adidas / Aurinkolasit Ray-Ban

Toivottavasti te olette välttyneet tältä liikkellä olevalta kesäflunssan pirulaiselta!

♥ Janni