Browsing Tag

ASUT

EILINEN KISAKUNTO

20 joulukuun, 2015

DSC_4274Ja juuri kun kerkesin siitä säästä valittamaan, niin hitto miten hienosta kelistä saatiinkaan eilen nauttia. Kovinkaan jouluinen se ei toki ollut ja aikaisen auringonlaskun vuoksi loppuikin aikan nopeaan, mutta kuitenkin. Eilinen päivä starttasi hitaalla aamulla kotosalla jatkui sitten hektisemmissä tunnelmissa joululahjaostoksilla. Saimme kyllä jotain aikaan, mutta kai se on vielä tänäänkin käytävä kaupoilla. Eilinen kisakunto loppui lahjaostoksilla yllättävän nopeasti!

Kuvituksena melko ihanissa aurinkoisissa maisemissa kuvattu eilisen asu..DSC_4195 DSC_4304DSC_4199DSC_4328

DSC_4340takki ja housut H&M // paita Topshop // kengät Adidas (gift)

Superkivoista kuvista kiitos Joonakselle ♥

– Janni

FEELS LIKE HOME

16 joulukuun, 2015

DSC_4137

Maisemanvaihto Helsingistä Porvooseen tuntuu ainakin tällä hetkellä yhdeltä parhaimmista ratkaisuistamme ikinä. Olemme molemmat uudesta kodistamme ja asuinalueestamme niin fiiliksissä, että hoemme sitä toisillemme ääneen monta kertaa päivässä. Uusi asuinalueemme muistuttaa hyvin paljon sitä, jossa asuimme ennen Kotkassa ja tuntuukin ihan siltä kuin olisimme palanneet kotiin. Tykkäsin kovasti asua myös Helsingissä eikä minulla ollut siitä oikeastaan valittamista, mutta jo nyt kahden viikon jälkeen voin sanoa, että en ihan heti ainakaan lähtisi takaisin. Pienemmän kaupungin tunnelma tuntuu vaan itselleni niin paljon kodikkaammalta, vaikka en sitä oikestaan pahemmin edes osannut kaivata. Nyt sen kuitenkin tuntee, kun maisemanvaihdos on tapahtunut. Ikkunnoistamme avautuu näkymä omalle suojaiselle pihallemme ja ympäristö tuntuu kaikinpuolin ihanan rauhalliselta. On kiva viettää päivät Helsingissä, mutta 40min ajomatkan kotiin kestää helposti, sillä se on todellakin sen arvoista. Tähän asti olemme siis viihtyneet superhyvin, enkä jaksa uskoa, että tämä fiilis olisi katoamassa mihinkään!

Nämä kuvat ovat napsittu talomme takana kulkevalta lenkkipolulta, joka on tullut jo tosi tutuksi Jetin kanssa käppäillessämme. 

DSC_4121 DSC_4093 DSC_4118 DSC_4057 DSC_4123

 

♥ Janni

ALL GREY

15 joulukuun, 2015

Harmaata on kyllä meikäläisen vaatekaappi pullollaan ja kaikki lempivaatteeni ovat kyseistä väriä. Se on ilmiselvästi lempivärini paitsi vaatteissa, myös sisustuksessa. Mustan tavoin harmaaseen voi yhdistää melkeinpä mitä vain, mutta se on paljon lempeämpi vaihtoehto kovaan mustaan verrattuna. Jonkun mielestä tylsää harmaata ei lasketa edes väriksi, mutta omasta mielestäni se on ehdottomasti väreistä paras!

Sunnuntaina päältä löytyi mitäpä muutakaan kuin harmaan eri sävyjä..

DSC_3910 DSC_3999 DSC_3985 DSC_3924takki Gina Tricot* // neule Lindex* // farkut Gina Tricot* // Kengät Adidas*

* = gift

Kuvat: Terhi Suanto

Nyt mä lähden tästä kuulkaas pihalle tamppaamaan mattoja… tämä rivitaloelämä selkeesti sopii mulle 😀

PS. tänään on viimeinen päivä osallistua Timberlandin superkivaan kelloarvontaan täällä <– KLIK!

♥ Janni