Browsing Tag

ASUT

JOULUKUUN ASUT 2015

30 joulukuun, 2015

Nyt näyttää kyllä asukuvien saldo ennen näkemättömiä lukemia! Viime aikojen muut kiireet näkyvät suoraan asukuvien lukumäärässä ja nyt jo lopuillaan olevan joulukuun aikana on tullut kuvattua vain seitsemät asua. Sisustuspostauksia on sen sijaan tullut normaalia enemmän uuden kodin myötä, joten toisaalta kivaa vaihtelua. Nuo kotiin ja sisustukseen liittyvät postaukset tulevatkin varmasti jatkossa olemaan entistä isommassa roolissa 🙂

Tässä nyt kuitenkin ne joulukuun asut:

asut

1. lisää kuvia täällä

2. lisää kuvia täällä

3. lisää kuvia täällä

4. lisää kuvia täällä

5. lisää kuvia täällä

6. lisää kuvia täällä

7. lisää kuvia täällä

Löytyykö suosikkia? Oma lemppari tuossa isona keskellä numero 4!

♥ Janni

VIHDOIN LUNTA

27 joulukuun, 2015

Niin se joulu taas hujahti ohi. Eilen ei tarvinnut onneksi tulla yksin Kotkasta kotiin, kun Jetin lisäksi seuralaiseksi lähti myös pikkusisko. Matkalla Kotkasta Porvooseen rupesi luntakin vihdoin pyryttämään ja ajokeli muuttui hetkeksi melko pelottavaksi. Moottoritien nopeusrajoitus tiputettiin kuuteenkymmeneen ja liikennetauluissa varoitettiin vaarallisesta säästä. Pääsimme kuitenkin turvallisesti Porvooseen ja vietettiin eilinen ilta saunoen sekä leffoja katsellen. Tänään käytiin sitten pyörähtämässä Ikeassa ja Jumbossa, joista jälkimmäinen oli kyllä täysin turha reissu. Jengiä oli niin paljon, että taidettiin molemmat vaan ahdistua siitä ryysiksestä. Zaran kassalle oli varmaan 30 metrin jon ja ei olisi tullut kyllä kysymykseenkään, että olisin siihen jatkoksi mennyt seisomaan. Rahat ainakin säästyi!

Eipä siitä eilisen illan lumisateesta paljoa todistusaineistoa lopulta maahan jäänyt, mutta jotain kuitenkin!

DSC_4903 DSC_4876 DSC_4918 DSC_4898 DSC_4914neule ja housut Cubus // kengät Vagabond // huivi Gina Tricot

Kuvista kiitos Adelle!

Isot tsempit kaikille huomiseen arkeen paluuseen!

♥ Janni

PINK WALL

21 joulukuun, 2015

Alla näkyviä asukuvia kuvattiin eilen niin harmaassa ja pimeässä säässä, että kameran asetukset olivat samat kuin jossain hyvin hämärässä sisätilassa. Koko päivä tuli muutenkin vietettyä hyvin pitkälti neljän seinän sisällä, kun nukuinkin melkein puolille päiville asti. Hieman valoa mieleen toi kuitenkin iltapäivän pyrähdys Porvoon vanhassa kaupungissa, joka onnistui näyttämään jouluiselta inhottavasta tihkusateestakin huolimatta. On se vaan ihanan tunnelmallinen paikka niin joulun aikaan kuin aina muutenkin. Illalla käytiin vielä Porvoon tuomiokirkossa kuuntelemassa joululauluja ja taidettiin omaksikin yllätykseksemme jopa laulaa mukana muutamia lauluja ihan fiiliksissä. Joulumieltä on siis metsästetty oikein olan takaa, kuten ennen viikonloppua uhkailinkin. Ja on siinä vähän onnistuttukin, sillä alan pikkuhiljaa tottua siihen ajatukseen, että muutaman päivän päästä todella on jouluaatto!

DSC_4427 DSC_4451 DSC_4438 DSC_4452takki Uniqlo // neule ja farkut Gina Tricot // kengät Vagabond

Äsken me haettiin kotiin joulukuusi ja seuraavaksi olisi vuorossa sille paikan etsiminen sekä koristelu. Vai pitääkö se koristella vasta aattoaamuna? Eikai se niin tarkkaa ole! Joko te olette koristelleet?

– Janni