Nyt täytyy taas sanoa, että enpä olisi vielä jokin aika sitten uskonut, että tulen vetämään kuvissa näkyvät housut jalkoihini. Addun klassiset kolmiraitaverkkarit on nähty meikäläisen jaloissa viimeksi ala-asteella, mutta toissapäivänä ne tekivät vahvan comebakin. Kaikki lähti siitä, kun Pinterestissä tuli vastaan kyseisien pöksyjen ympärille koottu superinspiroiva asu ja se oli menoa sen jälkeen. Nostalgiset housut oli pakko saada jälleen myös omaan kappiinkin!
Nämä jakavat varmaan mielipiteitä, mutta tältä ne nyt näyttävät…
Takki Lindex – Paita Ralph Lauren – Housut Adidas Originals (täältä) – Kengät Adidas Originals (täältä)
Mitäs te tykäsitte vai tykkäsittekö ollenkaan? Kertokaa!
Kuvat: Sara V / Tickle Your Fancy
♥ Janni







