Browsing Tag

ASUT

PASTEL COLORS

27 maaliskuun, 2015

Jakoon lähtee vielä viime viikon alulta peräisin olevia keväisiä asukuvia. Pastellisävyinen takki on ollut itselläni hankintalistalla jo varmasti yli vuoden, mutta vasta tänä keväänä sellainen rantautui omaan kaappiini. Mietin tovin jos toisen vaaleanpunaisen ja vaaleansinisen takin väliltä, mutta loppujen lopuksi päädyin ensimmäiseen vaihtoehtoon. Samainen Gina Tricotin takki löytyy minulta myös valkoisena ja ennustan näistä molemmista kahta suurta suosikkia tälle keväälle. Tulisivatpa nyt vaan sellaiset ilmat takaisin, että näillä taas tarkenisi!

DSC_6000 DSC_6012 DSC_6085 DSC_6060 DSC_6024 DSC_6093Takki ja farkut Gina Tricot(saatu) – Neule Uniqlo – Tennarit Adidas Originals – Aurinkolasit Ray-Ban

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

♥ Janni

MARMORIA PÄÄSTÄ VARPAISIIN

25 maaliskuun, 2015

Pidettiin lauantaina melko extempore kuvaussessiot Saran ja Svanten kanssa Suvilahdessa kauniin aurinkoisessa, mutta pirun kylmässä säässä. Kuvien teema muodostui nopeasti Björn Borgin uusien treenivaatteiden ympärille, jotka löytyvät niin minun kuin Sarankin kaapista. Omat ehdottomat lempparini koko mallistosta ovat nuo kuvissa näkyvät marmorikuosinen bombertakki sekä samaa kuosia olevat trikoot. Oli älyttömän hauskaa olla itselleni uuden kuvaajan kameran edessä ja lopputuloskin oli todella erilainen normaaleihin omiin kuviini verrattuna. Uusia kuvakulmia, erilaiset ympäristöt ja omasta tyylistäni rajusti poikkeavat muokkaukset – tästä sai kyllä ammennettua inspiraatiota yllin kyllin!

Tämän kevään cooleimmat treenireleet mukailevat tietenkin muiden trendien kanssa samaa linjaa – marmoria ja mielellään päästä varpaisiin!

XQ3A8363XQ3A8288 XQ3A8323 XQ3A8357 XQ3A8415 XQ3A8482Vaatteet saatu Björn Borgilta.

Kertokaapas mitä piditte kuvista?

Kuvat: Svante Gullichsen

♥ Janni

VILLAKERROKSIEN PALUU

24 maaliskuun, 2015

Lauantaina hyvästeltiin lämmenneet kelit ja jouduttiin taas vetämään päälle villapaitaa ja talvitakkia. Yritettiin tuona päivänä käydä Senaatintorilla Street Helsinki EATS -tapahtumassa, mutta siellä meinasi kyllä jäätyä pystyyn. Napattiin yhdestä kioskista jotkut hodarin tyyliset makupalat, eivätkä nekään oikein päässeet vakuuttamaan. Sen jälkeen ei valitettavasti ihan hirveästi enää tehnyt mieli jäädä seisoskelemaan superpitkiin jonoihin, kun jäätävä merituuli tunkeutui samanaikaisesti luihin ja ytimiin. Ei mennyt siis kyseinen odotettu tapahtuma ihan putkeen ainakaan meikäläisten ostalta ja siirryttiinkin suosiolla aika nopeasti sisälle lämmittelemään. Aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja oli selkeästi hämännyt monia kevätpäissään olevia ihmisiä, sillä moni näkyi värjöttelevän mestoilla hyvinkin keväisissä vetimissä. Voin vain kuvitella heidän jäätymisen, kun en itse pärjännyt edes alla näkyvässä asussa villakerroksieni kanssa!

DSC_6623 DSC_6638 DSC_6709 DSC_6650 DSC_6683Takki Zara – Neule H&M – Farkut Monki – Huvi Cubus – Kengät Vagabond

PS. Muistakaahan käydä osallistumassa eiliseen arvontaan täällä!

♥ Janni