Browsing Tag

ASUT

KUVAUSPÄIVÄ TAKANA

30 maaliskuun, 2015

Helou! Maanantaipäivä hujahti lähes kokonaisuudessaan eräissä hauskoissa kuvauksissa, joiden lopputuloksesta on tulossa juttua blogiin myöhemmin kevään aikana. Päivä ei tuntunut rankalta, mutta kotiin päästyäni olinkin yllättäin aivan poikki ja lähes tulkoon koko illan olen vain makaillut tässä sohvalla läppärin kanssa. Ajateltiin pistää kohta joku leffa pyörimään ja sen jälkeen voisin koittaa kerrankin mennä nukkumaan ennen puoltayötä. Isot kiitokset muuten edelliseen postaukseen sadelleista lenkkarivinkeistä – pidän ne ehdottomasti korvan takana, kun lähden seuraavalla kerralla kaupoille!

Täältä tulee vielä risteilyltä peräisin olevia asukuvia. Tuo laivan kannella sijaitseva lasinen mesta oli oiva paikka asukuvien ottamiseen, sillä valoa piisasi, mutta satiin kuitenkin pysytellä turvassa ulkona riehuneelta sateelta ja tuulelta!

DSC_7210 DSC_7258 DSC_7228 DSC_7283 DSC_7268Takki Gina Tricot (saatu) – Paita Zara – Farkut Monki – Kengät Converse– Koru H&M

– Janni

HAUSSA UUDET JUOKSUTOSSUT

29 maaliskuun, 2015

DSC_7016Tänään on ollut kyllä sellainen päivä, etten ole saanut oikein mitään aamuista juoksulenkkiä järkevämpää aikaiseksi. Olen hengailut kotona, nukkunut päikkärit, käynyt Itiksessä pyörimässä ja palannut sieltä kotiin parin tunnin päästä tyhjin käsin. Kävin itseasiassa kaupoilla sovittelemassa uusia juoksulenkkareita, sillä puolimaraton siintää jo puolentoista kuukauden päässä. Molemmat tällä hetkellä omistamani lenkkarit ovat Nike freen eri versioita ja tuollaisille pidemmille matkoille olisi kai suositeltavaa hommata jotkut hieman jämerämpää tekoa olevat tossut. Freellä olen helposti pystynyt vetämään noita perus kymppilenkkejäni ja ne ovatkin tuntuneet omassa käytössäni ihan huipuilta. Freellä on tuullut lenkkeiltyä nyt kuitenkin jo kaksi vuotta putkeen, joten voisi muutenkin olla ihan avartavaa kokeilla välillä jotain muutakin? Sovittelin tänään muutamia eri malleja ja Niken Zoom Vomerot sekä Zoom Pegasukset tuntuivat ehkäpä parhailta omaan jalkaani, mutta en osannut vielä tehdä valintaa. Mun täytyy aina sulatella tällaisia pari päivää 😀 Nämä ovat tosi yksilöllisiä juttuja tietenkin, mutta vinkkiä saa antaa tossujen valintaan, jos teille jotain tulee mieleen?

Postauksen kuvituksena torstaisia asukuvia hyytävän kylmästä ja harmaasta Tukholmasta.DSC_7095 DSC_7051 DSC_7075 DSC_7056Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! 🙂

♥ Janni

FLARE JEANS

28 maaliskuun, 2015

Leveälahkeiset housut ovat yrittäneet tehdä tuloaan viime vuosien varrella moneen otteeseen, mutta jokaisella kerralla suosio on jäänyt jokseenkin vaisuksi – ennen kuin nyt tänä keväänä! Leveitä lahkeita näkyy nimittäin tällä hetkellä katukuvassa jo enenevässä määrin ja keskiviikkona Tukholmassa niitä vilisi vielä enemmän. Olen itse ollut aivan fiiliksissä tällä viikolla JC:ltä hommmatuista leveälahkeisista farkuistani ja ne ovatkin olleet päällä itseasiassa joka päivä. Kyllä se nyt taitaa olla niin, että vihdoin pillifarkut alkavat pikku hiljaa väistymään muiden mallien tieltä. Onhan se nyt jo aikakin ja leveä lahje näyttää omaan silmääni tällä hetkellä erittäin freesiltä. Traumat 2000 -luvun alulta on selkeästi selätetty minun osaltani!

Tukholman keskustan liikkeistä nämä Crockerin farkut ovat kuulemma myyty loppuun jo useampaan kertaan. Mitä Ruotsi edellä, sitä Suomi perässä – hitaasti, mutta varmasti!

DSC_6885 DSC_6864 DSC_6910DSC_6893DSC_6889

Takki Pull&Bear – T-paita Gina Tricot* – Farkut Crocker JC* – Kengät Converse – Aurinkolasit Ray-Ban

* = saatu/gift

Joko siellä alkaa olla lämpenemisen merkkejä ilmassa leveille lahkeille? 😉

– Janni