Olin hypistellyt armeijanvihreää huivia Cubuksessa jo moneen kertaan, mutta jättänyt sen hyllyy todetessani, että mulla on jo kaappi täynnä huiveja muutenkin. Onhan tuo tummanvihreä kuitenkin ihan meikäläisen väri ja viimeinen niitti oli, kun näin kyseisen huivin Terhin asukuvissa täällä. Seuraavan kerran keskustaan mennessäni lampsin suoraa päätä Cubukseen ja nappasin huivin mukaani. Mulla oli sattumalta vanhalla lahjakortilla vielä juuri sen verran arvoa jäljellä ja näin ollen lompakkokaan ei päässyt tästä ostoksesta keventymään – winning! Mulla on noita samoja Cubuksen huiveja ennestään jo parissa muussakin värissä ja vaikka pesulappu ilmoittaa matskun olevan 100% akryyliä, niin ne ovat pysyneet uskomattoman hyvässä kunnossa. Terhikin totesi tekstissään saman, joten vahva suositus Cubuksen huiveille siis!
Tykkäsin itse tämän asun väreistä tosi kovasti – jotenkin ihanan fresh!
Takki ja Farkut Gina Tricot (saatu) – Paita Uniqlo – Kengät Adidas Originals – Laukku Pull&Bear – Huivi Cubus
Mitäs mieltä siellä ollaan?
Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy
♥ Janni















