Browsing Tag

ASUT

FRESH COLORS

12 maaliskuun, 2015

Olin hypistellyt armeijanvihreää huivia Cubuksessa jo moneen kertaan, mutta jättänyt sen hyllyy todetessani, että mulla on jo kaappi täynnä huiveja muutenkin. Onhan tuo tummanvihreä kuitenkin ihan meikäläisen väri ja viimeinen niitti oli, kun näin kyseisen huivin Terhin asukuvissa täällä. Seuraavan kerran keskustaan mennessäni lampsin suoraa päätä Cubukseen ja nappasin huivin mukaani. Mulla oli sattumalta vanhalla lahjakortilla vielä juuri sen verran arvoa jäljellä ja näin ollen lompakkokaan ei päässyt tästä ostoksesta keventymään – winning! Mulla on noita samoja Cubuksen huiveja ennestään jo parissa muussakin värissä ja vaikka pesulappu ilmoittaa matskun olevan 100% akryyliä, niin ne ovat pysyneet uskomattoman hyvässä kunnossa. Terhikin totesi tekstissään saman, joten vahva suositus Cubuksen huiveille siis!

Tykkäsin itse tämän asun väreistä tosi kovasti – jotenkin ihanan fresh!

DSC_4172 DSC_4200 DSC_4268 DSC_4236 DSC_4500

Takki ja Farkut Gina Tricot (saatu) – Paita Uniqlo – Kengät Adidas Originals – Laukku Pull&Bear – Huivi Cubus

Mitäs mieltä siellä ollaan? 

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

♥ Janni

NÄYTTÄÄ KEVÄÄLTÄ

11 maaliskuun, 2015

Eilen oli tietenkin pakko vetäistä heti uudet Addut jalkoihin ja taidan olla entistä ihastuneempi. Nuo tuntuvat sopivan asuun kuin asuun ja niitä tullaankin varmasti näkemään kuvissa paljon. Aurinkokin kurkkasi pilven takaa juuri kuvaushetkellä ja sai näiden kuvien fiiliksen näyttämään ihanan keväiseltä, vaikka eilen riehunut jäinen tuuli oli todellisuudessa kyllä jotain ihan muuta.

DSC_3845 DSC_3912 DSC_3909 DSC_3860 DSC_3957Takki ja housut Lindex – Neule Gina Tricot – Kengät Adidas Originals – Aurinkolasit Ray-Ban

Kivaa keskiviikkoa tyypit!

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

♥ Janni

ALKAA HELPOTTAA

10 maaliskuun, 2015

En voi uskoa, että kuvailtiin viikonloppuna näitä asukuvia vielä puoli kuuden jälkeen ulkona ja valoa riitti siihen aikaan vielä ihan loistavasti. Kevät on nyt tosiaan tulossa ja luonnollisesti blogihommatkin taas helpottumaan päin, kun valokuvaukseen soveltuvat tunnit moninkertaistuvat pikkuhiljaa. Päivät ovat jo nyt pidentyneet todella roimasti ja itse ainakin huokaisin viikonloppuna jo helpotuksesta – talvi alkaa olla tältä erää taas selätetty!

Viikonloppuna päälle pääsi taas tuo Lindexin kymmenen euron alerekistä meikäläisen mukaan lähtenyt pörröunelma

DSC_3667 DSC_3771 DSC_3683 DSC_3704 DSC_3732Takki Lindex – Haalari Crocker JC (saatu) – Paita Uniglo – Kengät Vagabond

Herättääkö päivien kirkastuminen muissa yhtä huikeita fiiliksiä? Itse intoilen vuosi vuodelta aina vain enemmän tuosta ilmiöstä näin keväisin. Paras piristys ikinä!

♥ Janni