Browsing Tag

ASUT

WINTER OUTFIT

25 tammikuun, 2017

Ai, että mä tykkään näistä eilisistä asukuvista. Oli ihan mahtavaa pitkästä aikaa räpsiä kuvia ilman kiirettä – löydettiin superkaunis kuvausspotti (joka näkyi jo eilisissäkin kuvissa) ja aurinkoa tulvi ihanasti puiden välistä. Nyt ulkona sen sijaan pyryttää lunta kuin viimeistä päivää.

Meillä on tänään Joonaksen kanssa tarkoitius viettää päivä Helsingissä – käydä jossain kivassa paikassa syömässä ja ehkä muutamilla kaupoilla. Hellittäisipä tuo lumipyry tuosta nyt edes, jonkin verran, vaikka se taitaakin olla ihan turha toivo!

takki Mango // neule Wood Wood // housut H&M // kengät Timberland // aurinkolasit Max&Co.

Ihanaa lauantaita kaikille!

BLOGI MUUTTAA 28.1. OSOITTEESEEN: www.janniehari.fi

– Janni

SUURI PETTYMYS

1 tammikuun, 2017

Koettiin eilen kyllä suurin pettymys vähään aikaan, kun pitkään suunnitellut uuden vuoden illanistujaiset jouduttiin meikäläisen ykätaudin vuoksi perumaan. Nieleskeltiin turhautumista suurin piirtein koko päivä, kunnes myöhään iltapäivällä jaksettiin raahautua kauppaan hommaamaan viimeiset jutut illan herkkuja varten. Mulla oli onneksi sentään koko eilisen päivän jo ihan hyvä olo ja illalla jo ruokakin maistui kunnolla, mutta ymmärtäähän sen, ettei tänne bakteeriluolaan kukaan uskaltautunut uutta vuotta viettämään. Ison pettymyksen jälkeen ilta muuttui kuitenkin iloksi ja loppujen lopuksi meillä oli tosi hauska ilta täällä kotona kaksistaan. Tehtiin ihan mahdottoman hyvät ruoat, siemailtiin alkudrinkkeinä Napue Gin Tonicit ja herkuteltiin pitkin iltaa. Katsottiin pari leffaa, saunottiin ja fiilisteltiin keskiyöllä rakettien pauketta aitiopaikoilta omalta takapihalta. Olisihan se ollut mahtavaa juhlistaa vuodenvaihdetta isolla ystäväporukalla, mutta ei tämäkään mikään maailman huonoin vaihtoehto lopulta ollut!

Tänään ollaan otettu tosi iisisti koko päivä. Nukuttiin pitkään ja heräiltyämme raahauduttiin peittoineen päivineen sängystä sohvalle leffojen ääreen. Uusi vuosi alkoi ihanan kirkkaalla talvisäällä ja kerettiin siitäkin nauttimaan, kun käytiin kaupungilla pyörähtämässä. Iltapäivällä mun vanhemmat tulivat meille onneksi syömään, sillä viikonlopun ruokavarannot oli sattuneesta syystä mitoitettu kahden sijaan kahdeksalle. Grillattiin pari kiloa superherkullista maminhaa ja syötiin niin, että jokaiselle tuli varmasti vatsa vähintäänkin täyteen. Lihaa tietenkin jäi vielä, mutta eiköhän se saada tuhottua viimeistään huomisen aikana. Pääasia, ettei tarvinnut heittää sellaista laatutavaraa roskikseen!

Tässä vielä asukuvia tältä päivältä, jotka räpsittiin iltapäivällä nopealta kauppareissulta

takki H&M // neule Lindex // farkut Levi’s // kengät Timberland

Ihanaa alkanutta vuotta kaikille ja tsemppiä huomiseen arkeen paluuseen!

 

– Janni

ROSÉ BOMBER

27 joulukuun, 2016

Mulle tuli tuossa viime viikolla kova hinku saada itselleni jokin kiva värikäs takki, joka piristäisi asuja tuon ulkona vallitsevan harmauden keskellä. Mustat ja harmaat takit maastoutuvat maisemaan vähän turhankin hyvin tällä hetkellä ja näyttävät siitä syystä kuvissakin todella tylsiltä. Sattumalta bongasinkin sitten ohikulkumatkalla Bik Bokin aletangosta kuvissa näkyvän roosan sävyisen bombertakin, jossa on vieläpä sisällä valkoinen teddyvuori. Takki oli varustettu 50% alelapulla ja empmättä nappasin sen mukaani. Se tuo mielestäni tuohonkin alla näkyvään asuun ihanasti raikkautta!

takki Bik Bok // neule Samsoe&Samsoe // farkut Carlings // kengät Adidas

Miltä vaaleanpunainen rotsi näyttää teidän silmäänne?

– Janni