Browsing Tag

ASUT

JOTAIN MITÄ ODOTTAA

7 helmikuun, 2017

Tänään päivällä aurinko paistoi melkein yhtä kauniisti kuin näissä postauksen kuvissa, vaikka mittarissa komeilikin sellaiset reilut 40 astetta kylmempi lukema. Oli sitten mikä vuodenaika tahansa, niin aurinkoinen keli on herättää ihan saman mahtavan fiiliksen. Hieman kaiholla kuitenkin katson näitä kuvia, sillä vitsit, että onkaan ikävä tuota Thaimaan reissua. Hassua miten nopeasti aika on taas mennyt, kun meidän kotiinpaluusta on jo pari viikkoa. Myönnettäköön myös, että seuraava reissu on jo suunnitteilla ja se tulee suuntautumaan tällä kertaa hieman lähemmäs. Siihen on kuitenkin vielä aikaa, mutta onneksi on taas jotain kivaa, mitä odottaa!

paita Zalando here //  shortsit Calvin Klein // kengät VANS here

KOKO VIIKONLOPPU MENOSSA

5 helmikuun, 2017

Ihana ystävien täyteinen viikonloppu takana. Koko ajan on tullut oltua menossa, mutta on ollut huippua nähdä kaikkia taas pitkästä aikaa. Meillä oli yövieraita täällä koko viikonlopun ja itse lähdin eilen alkuillasta viettämään ystävän synttäreitä Vantaalle, jonne jäin myös yöksi. Sieltä ajeltiin suoraan Kotkaan ystäviemme pienen vauvaan ristiäisiin ja äsken tultiin kotiin. Ajattelin ottaa loppuillan mahdollisimman rennosti ja ladata akkuja huomenna alkavaa uutta viikko varten. Nyt kuitenkin vielä Jetin kanssa lenkille!

Ohessa lauantain asukuvat, joista tuli ainakin omasta mielestäni tosi kivoja!

takki H&M similar here // huppari Cubus similar here // farkut JC Crocker similar here // laukku 3.1 Phillip Lim // kengät Vans here

Kivaa sunnuntai-iltaa! ♥

–  Janni

MY NEW BAG

30 tammikuun, 2017

Monen kuukauden ajan olen etsinyt uusia hyvin istuvia culottes -mallisia housuja vanhojen rikki menneiden tilalle. Sen luulisi olevan helppo homma, mutta eipä kuulkaa ole. Kaupoista on löytynyt vain sellaisia ohuen ohuesta kankaasta tehtyjä todella helposti sähköistyviä versioita. Vihdoin sitten Bangkokin visiitillämme löysin Uniqlosta kivat uudet culottesit, jotka ovat ihanan paksua joustavaa puuvillaa. Nappasin ne sen enempää miettimättä heti mukaani ja sattumalta löysinkin myöhemmin saman päivän aikana vielä toisetkin samantyyliset housut, mutta mustasta samettikankaasta. Nyt ei tarvitse enää etsiä!

Näistä kuvista saattaa bongata myös jotain muutakin uutta; nimittäin tuo laukku. Meikäläinenhän ei todellakaan ole mitään laukkuihmisiä ja siinä missä monet naiset hamstraavat laukkuja, niin minä keräilen erilaisia sneakereita ja leviksen farkkushortseja. Tuo 3.1 Phillip Limin Pashli mini on kuitenkin ollut sellainen laukku, jota olen katsellut jo varmaan parin vuoden ajan. Merkki tuli keväällä Stockalle myyntiin ja siellä olenkin välillä ohikulkumatkalla käynyt kyseistä laukkua katsomassa. Olen kuitenkin kerta toisensa jälkeen poistunut kaupasta sillä fiiliksellä, että mun on vaan ihan turha laittaa monia satoja euroja yhteen laukkuun, kun en edes pahemmin fiilistele laukkuja. Tuossa yhdessä mallissa on kuitenkin ollut sitä jotain ja ensisijaisesti olen aina katsonut mustaa versiota hopeisilla metalleilla, mutta ihastellut aina myös kuvissa näkyvää tummaa viininpunaista. Tällä viikolla poikkesin taas ohikulkumatkalla Stockan laukkuosaston kautta ja silmäni osuivat kyseiseen laukkuun -60% alepöydässä. En meinannut uskoa silmiäni, sillä eihän tuollaisia tuotteita yleensä ikinä myydä noin isolla alella. Siellä se laukku nökötti yksinäisen näköisenä ja otin sen jonkinlaisena johdatuksena – haha. Hetken aikaa siinä vielä jahkailin, mutta onneksi suuntasin sitten laukku mukanani kohti kassaa. Sanoisin, että tätä voisi kutsua melkoiseksi löydöksi!

Tuo väri on mun mielestä ihan mahtava ja helppo yhdistää melkeinpä kaikkiin väreihin, joita omasta vaatekaapistani löytyy – mustaan, harmaaseen ja armyvihreään. En varmaankaan ostaisi isoa laukkua värillisenä, mutta pieni laukku on kiva väripilkku asuun, vaikka melko hillittyhän tuo tosin on.

neule Samsoe&Samsoe // housut Uniqlo // kengät Adidas // laukku 3.1 Phillip Lim

Ps. Käykää osallistumassa Bangerhead -kosmetiikkaverkkokaupan 100e lahjakortin arvontaan täällä!

– Janni