Browsing Tag

ASUT

VIELÄ RIITTÄÄ VALOA

21 syyskuun, 2016

dsc_2440

Mikä onni tämä vielä onkaan, kun tällä hetkellä valo riittää vielä mainiosti kuvailuun pitkälle iltaan. Kohta ei enää työpäivän jälkeen kuvailla yhtään mitään ja sitä meininkiä kestää ainakin se kolme kuukautta putkeen. Täytyy nyt siis vielä hyödyntää tuota ihanaa valoa, kun siihen on mahdollisuus. Nämä asukuvat ovat peräisin tältä illalta, kun käytiin ulkona syömässä. Kumpikaan meistä ei duunipäivän jälkeen jaksanut lähteä kauppaan tai ryhtyä ryhtyä kokkailemaan, joten päädyimme thaikkusafkojen äärelle yhteen superkivaa paikkaan, josta teen oman postauksensa vielä myöhemmin – nam!

dsc_2372 dsc_2503 dsc_2418 dsc_2517 dsc_2434

takki Junkyard // paita Calvin Klein // housut Zara // kengät Superga

♥ Janni

MELKEIN PAKKASEN PUOLELLA

19 syyskuun, 2016

Siis mä en vieläkään voi uskoa, että tänään aamulla töihin lähtiessäni mun auton mittari näytti +2 astetta?? Mitä hittoa – olikohan lämpötila yöllä käynyt jopa pakkasen puolellakin, jos seiskan jälkeenkin oltiin vielä noissa lukemissa. Kylmyydestä huolimatta ulkona oli aivan mielettömän kaunista – huurteessa olevat pellot, kirpeä syysilma ja höyryävä hengitys. Ihme kyllä, mutta enemmän keskityin fiilistelemään noita positiivisia juttuja kuin synkistelemään melkein pakkasen puolella ollutta lämpötilaa. Nämä kelit ovat aivan mahtavia, mutta sitä kohta alkavaa hirveää pimeää jaksoa odotan kuitenkin taas kauhulla…

Pääsikö joku muu ihailemaan aamuista upeaa säätä?

dsc_2110 dsc_2180 dsc_2171 dsc_2199

takki H&M // paita Other Stories // housut Zara // kengät VANS

♥ Janni

SUNNUNTAIN PARHAAT

18 syyskuun, 2016

dsc_1999

Näistä on meidän sunnuntai tehty:

♥ Aamu alkoi kävelylenkillä koko pikkuperheemme kera. Ilma oli ihanan raikas ja syksyinen, mutta meikäläinen kyllä joutui palelemaan liian kevyen vaatuksen ansiosta.

♥ Syötiin aamupalat ja juotiin kahvit omalla terassilla vilttien alla. 

♥ Tehtiin pikasiivous kotona ja Joonas teki lohipiirakkaa tarjoiltavaksi, sillä odotimme ystäviä kylään.

♥ ”Vieraat” saapuivat ja päivä tuli vietettyä tässä meillä mahtavassa seurassa. Pojat pelaillen ja me tytöt kuulumisia suut vaahdossa vaihtaen!

♥ Nyt on pitkästä aikaa palapaisti uunissa ja odotellaan vesi kielellä sen valmistumista – nam!

♥ Loppuilta kuluu varmasti television ääressä rästiin jääneitä ohjelmia katsellen!

Tästä on hyvä aloittaa uusi viikko, josta on varmasti tulossa taas aika raffi. Meillä on tällä viikolla Björn Borgin ystävämyynnit ja niitä valmistellessa tulee varmasti tuttuun tapaan hikoiltua alkuviikosta. Eiköhän siitä kuitenkin taas selvitä, kuten aina ennenkin!

Kuvituksena rentoa sunnuntaivaatetusta..

dsc_1901 dsc_1979 dsc_1890 dsc_2066 dsc_1877 dsc_1969

takki ja huppari Adidas (here) // farkut KARVE // kengät ja lippis Björn Borg

♥ Janni