
Mikä onni tämä vielä onkaan, kun tällä hetkellä valo riittää vielä mainiosti kuvailuun pitkälle iltaan. Kohta ei enää työpäivän jälkeen kuvailla yhtään mitään ja sitä meininkiä kestää ainakin se kolme kuukautta putkeen. Täytyy nyt siis vielä hyödyntää tuota ihanaa valoa, kun siihen on mahdollisuus. Nämä asukuvat ovat peräisin tältä illalta, kun käytiin ulkona syömässä. Kumpikaan meistä ei duunipäivän jälkeen jaksanut lähteä kauppaan tai ryhtyä ryhtyä kokkailemaan, joten päädyimme thaikkusafkojen äärelle yhteen superkivaa paikkaan, josta teen oman postauksensa vielä myöhemmin – nam!

takki Junkyard // paita Calvin Klein // housut Zara // kengät Superga
♥ Janni



