Browsing Tag

ASUT

TGIF

16 syyskuun, 2016

Huhh – thanks god it’s friday! Tuo kliseinen lausahdus ei enää paremmin voisi sopia tähän päivään ja oikeastaan koko menneeseen viikkon. Jäätävän viikon jälkeen oli ihanaa tänään töiden jälkeen uppoutua ystävän kanssa kahvilan pehmeään sohvaan ja pitää kunnon terapiaistunto. Nyt luvassa on rento koti-ilta ja huomiselle luvassa kivaa ohjelmaan huippuseurassa – just sitä, mitä tarvitsenkin!

Tässä tänään napattuja asukuvia kauniilta Torkkelinmäeltä

dsc_1733 dsc_1804 dsc_1780 dsc_1831 dsc_1806 dsc_1749

neule Gina Tricot // housut Zara // kengät Adidas // hattu Brixton // laukku Other Stories

Viettäkää tekin mitä parhain viikonloppu!!

Kuvat: Terhi Suanto

♥ Janni

EI NIIN HELPPO HOMMA

15 syyskuun, 2016

Yllättävän paljon saa tänäpäivänä kulutettua aikaa uuden puhelimen käyttöönottoon ja kaiken tiedon siirtämiseen vanhasta laitteesta uuteen. Hommaa helpottamaan on kehitetty kaiken maailman sovellukset, mutta koko melkein elämän siirtäminen uuteen luuriin ei näköjään silti suju kädenkäänteessä tai ongelmitta. Eniten harmaita hiuksia tuottavat kaikkien sovelluksien salasanat, joita ei meinaa muistaa kirveelläkään, kun uudella laitteella yrittää kirjautua niihin sisään. ”Salasana unohtunut” -nappia on tullut viimeisen vuorokauden aikana paineltua tiuhaan tahtiin, mutta nyt viimein kapistus tuntuisi olevan minulle sopivassa käyttökunnossa. Edellinen luuri alkoikin olla jo aika huonossa hapessa, kun etulasikin oli niin hajalla, ettei selfiekamerakaan enää toiminut. Siitä on johtunut totaalinen snappihiljaisuuteni! 

Korkkasin tänään ensimmäistä kertaa käyttöön uudet maiharit – syksy on nyt virallisesti täällä!

dsc_1447 dsc_1505 dsc_1441

neule H&M // farkut Monki // kengät Björn Borg // hattu Brixton

Ihan hullua, että huomenna on muka jo perjantai – viikko on taas hujahtanut ennätysvauhtia!

♥ Janni

TAKE AWAY

12 syyskuun, 2016

Kertakäyttöidet take away -kahvimukit ovat osoittautuneet loistavaksi ostokseksi. Tietenkin sellainen kestoversio olisi monella tapaa järkevämpi, mutta jotenkin tykkään enemmän juoda kahvini duunimatkalla mielummin pahvisesta kupposesta. Vähän jopa kadehdin niitä tyyppejä, jotka asuvat kävelymatkan päässä työpaikoiltaan ja voivat hakea aamutuimaan höyryävän take away -kupposen jostain ihanasta kahvilasta. Se olisi täydellistä, mutta kyllä tuo kotonakin valmistettu kahvi ajaa loistavasti asiansa!

Tuo kuvissa näkyvä Vilan villasekoitteinen neule sen sijaan ei ole ollut niin onnistunut ostos. Näyttää kivalta, mutta kutittaa ni perhanasti… 

dsc_1164 dsc_1220 dsc_1191 dsc_1200

neule Vila // housut Zara // kengät Adidas

Käykääpä muuten heittämässä kommenttinne meikäläisen aamuiseen postaukseen, mikäli aihe herättää tunteita ja Stockan lahjakortti kiinnostelee! 

♥ Janni