
Pakko myöntää, että mulla oli niin sanotusti vähän omakin lehmä ojassa, kun ostin Joonakselle tuon kuvissa näkyvän Addun collegen. Onhan tuo miesten xxl -koko meikäläiselle melkoinen teltta, mutta tulen lainaamaan sitä varmasti vielä toisekin. En ihan heti keksi tuon kotoisampaa vaatetta!
Tuo pitkä bomberi sen sijaan on peräisin Carlingsin syksyn mallistosta ja se tulee varmasti olemaan yksi sesongin lemppareistani. Siisteintä on, että kyseinen rotsi on käännettävä – toiselta puolelta tummanvihreä ja toiselta vaaleampi vihreä – cool!

takki Carlings // paita Adidas // housut Adidas // kengät Adidas
♥ Janni



