Browsing Tag

ASUT

OMA LEHMÄ OJASSA

7 syyskuun, 2016

DSC_1013

Pakko myöntää, että mulla oli niin sanotusti vähän omakin lehmä ojassa, kun ostin Joonakselle tuon kuvissa näkyvän Addun collegen. Onhan tuo miesten xxl -koko meikäläiselle melkoinen teltta, mutta tulen lainaamaan sitä varmasti vielä toisekin. En ihan heti keksi tuon kotoisampaa vaatetta!

Tuo pitkä bomberi sen sijaan on peräisin Carlingsin syksyn mallistosta ja se tulee varmasti olemaan yksi sesongin lemppareistani. Siisteintä on, että kyseinen rotsi on käännettävä – toiselta puolelta tummanvihreä ja toiselta vaaleampi vihreä – cool!

DSC_0957 DSC_0993 DSC_0965 DSC_1027 DSC_0943

takki Carlings // paita Adidas // housut Adidas // kengät Adidas

♥ Janni

ALL GREY

6 syyskuun, 2016

Okei ei tuo kuvissa näkyvä asu nyt ihan kokoharmaa ole, mutta läheltä liippaa. Ja onpahan kerrankin vaalea kokonaisuus!

Olen muuten edelleen fiiliksissä siitä, miten helppoa Porvoossa on löytää kivoja kuvauspaikkoja. Tuntuu, että siistejä mestoja löytyy ihan joka kulman takaa, kuten tämäkin katos verkkoaitoineen ja vanhoine pyörätelineineen. Bongasin paikan ihan sattumalta kauppareissun varrelta ja käytiin siinä nappaamassa kuvat!

DSC_0785 DSC_0710 DSC_0758 DSC_0763 DSC_0777

paita Other Stories // housut Zara // kengät Superga // hattu Brixton

♥ Janni

HAJAMIELINEN TYYPPI

5 syyskuun, 2016

DSC_0620

Vitsit, että viikonloppu hurahti taas nopeasti ja nyt eletään taas jo maanantaita. Viikonvaihde sujui rennoissa tunnelmissa muuten, mutta lauantaina käytiin vetämässä siskon kanssa Midnight run melkoisissa ääriolosuhteissa. Vettä tuli enemmän kuin kuulemma kymmeneen vuoteen, mutta hauskaa oli siitä huolimatta ja positiivista on, että en tullut kipeäksi siellä sateessa rämpiessä. 

Tämä viikko alkoi sitten ainakin paremmalla menestyksellä kuin edellinen, sillä muistin tänä maanantaina ottaa jopa läppärinkin mukaan töihin lähtiessä – edistystä havaittavissa. Tämä hajamielisyys on kyllä viime aikoina noussut taas melko korkeisiin sfääreihin ja se johtuu varmasti siitä, että päässä risteilee tällä hetkellä noin miljoona asiaa samaan aikaan. Yritän pidellä lankoja käsissä ja keskittyä samaan aikaan moneen asiaan, mutta se ei edelleenkään ole tunnetusti vahvinta alaani. Nyt hoidan muutamat hommat loppuun tässä kotosalla ja yritän illalla keretä paneutumaan paremmin teidän antamiin uusiin leffa- ja sarjavinkkeihin – iso kiitos niistä!

Postauksen kuvitus on peräisin viikonlopulta

DSC_0554 DSC_0602 DSC_0625 DSC_0584

paita Adidas // shortsit H&M // kengät Adidas // lippis Brixton

Ihanaa viikkoa kaikille!

♥ Janni