Ainakaan suurimmalle osalle teistä blogini seuraajista ei ole voinut viime kuukausina jäädä epäselväksi, että mitkä pitävät meikäläisen lempparikenkien paikkaa. Vansin Old Skoolit ovat juurtuneet jalkoihini ja ne ovat omassa käytössäni osoittautuneet todella monipuolisiksi popoiksi. Niitä on tullut käytettyä kaikenlaisien erityylisien asujen kanssa ja aina ne näyttävät vaan omaan silmääni kivalta!
Eilen illalla ne tuli yhdistettyä keveän kukkamekon ja bombertakin kanssa, kun lähdimme ulos syömään..

takki Primark // mekko Mango täällä // kengät VANS täällä
♥ Janni


