Browsing Tag

ASUT

KALLIO BLOCK PARTY

7 elokuun, 2016

Eilen vietettiin Joonaksen kanssa pitkästä aikaa päivää Helsingissä. Käytiin tsekkaamassa Kallio Block partyjen meiningit, syötiin katuruokaa, kahviteltiin ja käytiin vähän ostoksillakin. Mä en tiedä miten mulla on ollut töiden alkamisen jälkeen jotenkin tosi syksyinen fiilis, vaikka elokuun alkuahan tässä vasta eletään. Eilen tuntui kuitenkin taas kesältä, kun aurinko porotti siniseltä taivaaltaa ja festaritunnelma leijui ilmassa – ihanaa!

DSC_7779DSC_7801 DSC_7857 DSC_7884 DSC_7752

takki Primark // toppi Gina Tricot // shortsit Calvin Klein // kengät Vans

Ja muutama Block partyilta

DSC_7700 DSC_7701 DSC_7710 DSC_7728 DSC_7738

KESÄN KÄYTETYIN VAATE

6 elokuun, 2016

Huhhuh menin hehkuttamaan maanantaina, että kuinka iisisti töihin paluu loman jälkeen sujui, mutta nyt on vähän eri ääni kellossa. Aikaiset aamuherätykset kääntyivät viikon edetessä aika tuskaisiksi ja eilen perjantaina kotiin päästyäni tuli kauppareissun lisäksi lähinnä loikoiltua sohvalla. Torkuskelin koko illan ja mietin, että täytyy nyt viikonlopun aikana yrittää kunnolla latautua, sillä maanantaina alkava työviikko tulee olemaan rankka. Vähän jännittää, että miten selviydyn ensi viikosta ylipäätään, kun duuniviikon jälkeen edessä siintää kolmen päivän Flow-meiningit 😀 Nooh eiköhän tämä tästä taas, kun pääsee kunnolla takaisin rutiineihin. Flowsta olen kaikesta huolimatta ihan mahdottoman innoissani!

Tässä yhdet julkaisuaan odottamaan jääneet asukuvat alkuviikolta. Kyllä täytyy taas painottaa laadukkaiden perusvaatteiden tärkeyttä. Ostin tuon musta älyttömän hyvän t-paidan silloin heinäkuun alussa Tukholmasta ja se on ollut käytössä kesän aikana varmasti enemmän kuin mikään muu vaatekappale!

DSC_6924 DSC_6998 DSC_6901 DSC_7035-2 DSC_6926

t-paita ja laukku Other Stories // hame Carlings // kengät Vans

Ihanaa lauantaita kaikille!

Kuvat: Terhi Suanto

♥ Janni

ANTAA SATAA…

4 elokuun, 2016

…sillä meikäläinen omistaa vihdoinkin kumisaappaat ja vieläpä hiton makeet sellaiset. Tässä aikasemmassa postauksessa totesin, että sadetakin tulisi ehdottomasti kuulua jokaisen koiranomistajan vakiovarusteisiin ja sama pätee ehdottomasti myös kumppareihin. Nyt vihdoin multa löytyy molemmat ja näin ollen voin toivottaa syksyn sateet tervetulleiksi, mutta ei nyt vielä pariin kuukauteen – kiitos! 

Kuinka innoissaan voi kohta 27-vuotias ihminen olla siitä, kun voi vain huoletta lampsia kuralättäkköjen läpi, niin kuin päiväkodin pihalla aikoinaan? Maireasta hymystä päätelleen erittäin fiiliksissä!

DSC_7412 DSC_7539 DSC_7425 DSC_7574 DSC_7431 DSC_7595

Yllä siis tosiaan äsken räpsityt kuvat tämän sateisen torstain asusta! 

♥ Janni