Browsing Tag

ASUT

WISH US LUCK

22 marraskuun, 2015

DSC_2478

Tässä todella suosittu asu tältä viikolta. Kyseinen setti on ollut päällä ainakin kolme kertaa, mutta kengät ovat välillä vaihtuneet.  Harmaa pooloneule, bombertakki, nahkahousut ja Addun Superstarit taitavat kaikesta päätellen olla lempparijuttuja tällä hetkellä – yhdessä tai erikseen!

Eilinen päivä kului sisustuskaupoilla kierrellessä ja pikku paniikki alkaa hiipiä pintaan muuton osalta. En tunne stressaavani, mutta alitajuntani taitaa olla toista mieltä. Fiilis on koko ajan jotenkin rauhaton ja maalailen kaikkia kauhukuvia mielessäni. Kaikkeen muuhun keskittyminen tuntuu hankalalta, eikä tämä kirjoituskaan nyt oiken luista. Huomenna aamulla saadaan tosiaan sitten uuden kodin avaimet kouraan ja mun olisi tarkoitus heti ensimmäisenä käydä kuvaamaan koko kämppä lähtötilanteessaan, jotta myöhemmin olisi kiva vertailla paikkoja, kun remontti etenee. ”Ennen ja jälkeen” -kuvat saivat kannatusta myös teiltäkin postauksia ajatellen!

DSC_2425 DSC_2471 DSC_2413

Wish us luck!!

♥ Janni

OVERSIZED CARDIGAN

18 marraskuun, 2015

DSC_1029Ai vitsit miten fiiliksissä olin viime viikon lopulla, kun sain vihdoin noutaa postista nuo bränikät Addun Superstarit. Olen etsinyt omaa kokoani noista kesästä saakka, mutta ne ovat tuntuneet olevan kaikkialta loppuunmyyty. Sitten vihdoin satuin selaamaan Junkyardin sivuja juuri oikeaan aikaan, kun heille oli juuri tullut uusi erä Superstareja myyntiin ja kerkesin onneksi napata itselleni oikean koon. Uhkaan käyttää kyseisiä tennareita ainakin lumen tuloon asti…. ja ehkä myös sen jälkeenkin!DSC_1128 DSC_1042 DSC_1149 DSC_1089 DSC_1176neule JC (gift) // t-paita Lacoste (gift) // housut Vila // kengät Adidas Junkyard (gift)

 Kuvat: Sara V. / Tickle Your Fancy

PS. Terkkuja taas Tukholmasta – yöllä takaisin kotiin – huh!

♥ Janni

VIIKON PÄÄSTÄ TÄHÄN AIKAAN

16 marraskuun, 2015

Viimeistään viikon päästä tähän aikaan meillä on uuden kotimme avaimet taskussa ja remontti alkaa sitten samantien – jännittävää! En meinannut taas viime yönä saada unta, kun tuleva muutto ja siihen liittyvät asiat pyörivät niin vahvasti mielessä. Remontille on varattu aikaa viikko ennen sisään muuttoamme ja sen aikana pitäisi kyllä saada tärkeimmät tehtyä. Seiniä voimme toki maalailla ja tehdä muita pieniä juttuja sitten muuton jälkeenkin. Ainakaan vuodenvaihteeseen mennessä ei varmaan pahemmin tarvitse miettiä, että mitä tekisi, sillä kodin kuntoon laittaminen vie varmasti aikaa. En onneksi (ainakaan vielä..) tunne oloani kuitenkaan pahemmin stressaantuneeksi tulevasta, sillä kivaahan se on päästä omaa kotia laittamaan ja nauttia sitten jossain vaiheessa valmiista tuotoksista!

Tämä viikkokin tulee varmasti hujahtamaan hetkessä, sillä menoa on tiedossa riittämiin. Tällä hetkellä istun lentokentällä aamupalalla ja kohta hyppään Tukholmaan suuntaavaan koneesen. Kyseessä siis työmatka ja tulen jo alkuillasta takaisin kotiin. Keskiviikkona toistuu sama homma ja Tukholma kutsuu taas, joten melkoinen viikko on tiedossa. Kalenteri pursuaa ohjelmaa myös muille päiville, mutta loppuviikkoa kohden onneksi rauhottuu!

DSC_1396 DSC_1460 DSC_1417 DSC_1434 DSC_1501neule Gina Tricot (gift) / farkut Monki / kengät Vagabond / hattu Brixton (gift)

Kuvat: Sara Vanninen

♥ Janni