Browsing Tag

ASUT

SHINY NEW SUPERSTARS

15 marraskuun, 2015

Tilaamani uudet takkitulokkaat saapuivat loppuviikosta ja molemmat olivat mielestäni superkivoja. Kuvissa näkyvä tumma violettiin taittava takki meni heti suoralta kädeltä jatkoon, mutta myös toinen hieman neutraalimmalla värillä varustettu yksilökin oli kivannäköinen. Ehkäpä se toinen on kuitenkin järkevintä laittaa palautukseen, sillä pelkään, etten kerkeäisi kuitenkaan käyttää tarpeeksi molempia. Eilen tuo uutukainen pääsi päälle ensimmäistä kertaa ja yhdistin sen yksinkertaiseen ja rentoon asuun, kuten täällä suunnittelinkin.

Eilisessä kauniissa auringonpaisteessa takki pääsi kyllä oikeuksiinsa!

DSC_0656 DSC_0796 DSC_0798 DSC_0813 DSC_0844 DSC_0684takki ja pipo H&M / paita Cubus / housut Vila / kengät Junkyard (gift)

Kuvat: Sara Vanninen

Mitä tykkäsitte asusta?

♥ Janni

SATA JA TUHAT ASIAA

13 marraskuun, 2015

Heyy superkivaa perjantaita kaikille! Olen ottanut tämän viikon blogin kanssa vähän rennommin ja se on tehnyt kieltämättä hyvää. Raahauduin jopa salille pitkästä aikaa, kun tiistai-ilta ei kulunutkaan koneen ääressä. Pitäisi ehdottomasti jotenkin jaksottaa järkevämmin näitä blogihommia päivätyöni ohella, mutta ajanhallinta ei selvästikään kuulu vahvuuksiini. Siinä voi kuitenkin varmasti kehittyä, joten toivoa on.

Tuleva viikonloppu menee varmasti rennoissa meiningeissä ja ilman sen kummempia suunnitelmia. Voisi jopa yrittää vähän urheillakin, sillä tiistaina tuli taas todettua, että miten kunnon hikitreeni saa pään mukavasti tyhjentymään. Mulla on ollut viime aikoina välillä hieman vaikeaa rauhoittua, kun päässä pyörii samaan aikaan miljoona asiaa – muutto, remontti, pakkaus, työt, blogi.. Tekee niin hyvää välillä sen tunnin verran olla ajattelematta mitään ja keskittyä vain sillä hetkellä olennaiseen!

Tässä muutamat kuvat eiliseltä

DSC_0311 DSC_0317 DSC_0305 DSC_0312takki Second hand // paita Cubus // farkut Gina Tricot // reppu Björn Borg

Kuvat: Annika O

♥ Janni

FURRY DREAMS

9 marraskuun, 2015

DSC_9709

 

Pakko fiilistellä, että saatiinpa Terhin kanssa kivoja kuvia aikaiseksi lauantaina haastavista olosuhteista huolimatta. Viihdyin kuvissa näkyvässä asussa todella hyvin ja tällä kertaa se fiilis saatiin ikuistettua myös kameran linssin läpi. Aina se ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys ja monesti joku kiva kokonaisuus ei näytäkää kuvissa yhtä kivalta kuin livenä (joskus myös päinvastoin..). Tollaset pörrötakit on kyllä mahtavia, sillä ne tuo tämänkin kaltaisiin simppeleihin kokonaisuuksiin rutkasti lisää mielenkiintoa verrattuna johonkin perus villakangastakkiin. Edellä mainitusta syystä laitoinkin perjantaina pari uutta pörröunelmaa tilaukseen ja nyt odottelen malttamattomana niitä saapuviksi!

DSC_9538 DSC_9603-2 DSC_9683 DSC_9542takki H&M // neule ja farkut Gina Tricot // kengät Vagabond

kuvat: Terhi Suanto

♥ Janni