Browsing Tag

ASUT

VIIKONLOPUN TEEMA

8 marraskuun, 2015

Viikonlopun teemana taisi jälleen kerran olla ulkona syöminen. Eilisen date nightin lisäks kävimme tänään päivällä isänpäivälounaalla venäläisessä ravintola Troikassa. Oli kyllä melko erilainen kokemus eiliseen Farangiin verrattuna, mutta mielenkiintoinen kuitenkin. Ruoan osalta Farang veti näistä kahdesta aivan ehdottomasti kyllä pidemmän korren! Viikonlopun syömisiin toi sopivavasti balanssia, kun Joonas teki perjantaina jauhelihamureketta kera perunamuusin ja sienikastikkeen. Ruoka oli meikäläisen toive ja maistui just niin hyvältä kuin aina ennenkin – parasta. Nykyään tulee syötyä niin paljon ulkona, että usein tunnen kovasti kaipaavani kunnon kotiruokaa! Tässä tuli nyt näköjään käytyä läpi oikea ruokapäiväkirja viikonlopulta, joten siirrytään sunnuntain asun pariin..

DSC_0080 DSC_0117 DSC_0084DSC_0129DSC_0105

takki Esprit // neule GAP // housut Vila // kengät Vagabond // huivi Cubus

♥ Janni

ITKUINEN TAI JUOPUNUT

8 marraskuun, 2015

Asukuvien ottaminen meikäläisestä ilman aurinkolaseja vähänkään tuulisemmalla tai kylmemmällä säällä on melkoinen taitolaji. Haasteena on saada kameralle ikuistettua sellaisia kuvia, jossa silmäni olisivat edes joten kuten auki. Mulla on niin herkät silmät, että ne käyvät tuulessa samantien vuotamaan solkenaan ja ne eivät millään tahdo pysyä auki kunnolla. Näytän kuvissa usein joko itkeneeltä tai juopuneelta – ei hyvä! Tämän takia käytän kuvissa usein aurinkolaseja, vaikka ei edes paistaisi… ehkä jonkinlaiset silmätipat voisivat auttaa?

Tämä asu on peräisin perjantailta

DSC_9921 DSC_0029 DSC_9988 DSC_0004 DSC_9935takki Junkyard* // neule Lindex* // farkut Levi’s* // bootsit Vagabond // pipo H&M

* = saatu

kuvat: Terhi Suanto

♥ Janni

KOTONA TAAS

4 marraskuun, 2015

IMG_3273Kotona ollaan taas! Mainitsinkin jo aikaisemmin, että alkuviikko tosiaan hurahti työmatkalla Turun suunnilla. Reissussa meni kaksi päivää, mutta ei Turussa sinänsä kyllä mitää valittamista ollut; kaunista auringonpaistetta, hauskaa seuraa ja eilinen myöhäinen illallinen ravintola Tintåssa, joka sai kyllä ainakin itseltäni täydet pisteet. Reissun päätarkoituksena oli kuitenkin kasata pystyyn taas uusi Björn Borg -myymälä, joka avasi tänään aamulla ovensa uudistuneessa Raision kauppakeskus Myllyssä. Onnistuneen avauksen jälkeen me lähdettiin ajelemaan takaisin Helsinkiin toimistolle päin ja äsken tulin töistä kotiin. Ajattelin ottaa kohta pienet torkut ja sitten täytyy ainakin lähteä käymään kaupassa!

IMG_3229 IMG_3262paita Calvin Klein täällä // housut Zara // kengät Adidas

Kuvat: Terhi Suanto

– Janni