Browsing Tag

ASUT

LOKAKUUN ASUT 2015

3 marraskuun, 2015

Lokakuu on jätetty taakse ja on taas aika tehdä pieni kooste kuukauden asuista. Kuvittelenko vain vai onko tämä syksy ollut poikkeuksellisen aurinkoinen? Näitä kuviakin kun katsoo, niin syksyn synkkyys loistaa kyllä poissaolollaan.

lokakuu1 lokakuu2Mikä on teidän suosikkinne näistä syksyisistä asuista? Itse liputan 6 ja 7 puolesta!

 

♥ Janni

HUOJENTUNUT FIILIS

2 marraskuun, 2015

Jes – saimme eilen lähteä Porvoosta kotiin huojentuneella fiiliksellä. Mua jotenkin etukäteen vähän jännitti mennä uudelleen katsomaan tulevaa kotiamme, kun aiempi visiitti oli tosiaan vain silloin se 10 minuutin pyörähdys asuntonäytöllä. Jännitin sitä, että asunnossa tulisi jotain sellaisia yllätyksiä vastaan, joita emme silloin ensimmäisellä kerralla olisi huomanneet. Tarkoitan siis lisää remontintarpeita tms.. Kaikki näytti kuitenkin juuri siltä kuin pitikin ja saimme hyvin tehtyä suunnitelmia paikanpäällä. Meillä oli ammattilainen mukana ja häneltäkin tuli vihreää valoa remonttisuunnitelmiemme suhteen – iiik!

Tässä vielä rentoa sunnuntaiasua eiliseltä

DSC_9447 DSC_9510 DSC_9467-2 DSC_9516 DSC_9459takki Gina Tricot // neule GAP // housut Zara // kengät Vagabond // pipo Junkyard

Reipasta alkanutta viikkoa kaikille! Mulla menee alkuviikko taas reissussa töiden parissa. Tällä kertaa vietetään pari yötä Turussa!

♥ Janni

BURGUNDY BOMBER

1 marraskuun, 2015

Kohta lähdetään ensimmäistä kertaa sitten asuntonäytön jälkeen katsomaan meidän tulevaa uutta kotia – jännittävää! Menemme paikanpäälle ottamaan mittoja ja muutenkin kartoittamaan, että mitä kaikkea tulee remontissa ottaa huomioon. Kohta täytyy nimittäin jo laittaa materiaaleja tilaukseen, sillä muutto häämöttää kuukauden päässä!

Tässä muutamat kuvat tältä päivältä

DSC_9204 DSC_9264 DSC_9419 DSC_9172takki Junkyard (saatu) // paita Levi’s // housut Zara // Kengät Adidas

Ajateltiin asunnon tsekkauksen jälkeen käydä Porvoossa syömässä, joten tässä täytyisi kai pikkuhiljaa laittaa päälle jotain edes hieman kollareita siistimpää. Eilinen venyi aika myöhään ja vaikkei onneksi ole huono olo, niin väsymys kyllä vähän painaa!

♥ Janni