Browsing Tag

ASUT

VAUHDIKAS LOPPUVUOSI

28 lokakuun, 2015

Onpahan ollut vauhdikas alkuviikko, mutta en kyllä valita. Kiirettä pitää, mutta eipähän ainakaan kerkeä masistelemaan pimeneviä päiviä ja tulevaa kaamosaikaa. Kohtahan meillä alkavat sitten jo muuttopuuhatkin, joten sama haipakka jatkuu varmasti ensi vuoden puolelle asti. Jossain vaiheessa käy varmasti jo vähän kunnonkin päälle, mutta kyllä kaikesta selvitään, kuten aina ennenkin. Niin paljon siistejä ja kivoja juttuja tiedossa, että kyllä niiden eteen jaksaa paiskia hommiakin!

DSC_8799 DSC_8810 DSC_8830 DSC_8782 DSC_8835takki Zalando täältä // paita Uniqlo // haalari Crocker JC // kengät Adidas täältä

kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

Onko siellä ketään kohtalotovereita kiireisen loppuvuoden suhteen? Jotenkin uskoisin, että en ole ainoa. We can dot it!

♥ Janni

LIIAN FIINIÄ

26 lokakuun, 2015

DSC_8501

Ihastuin leveälahkeisiin farkkuihin viime keväänä taas uudelleen monen vuoden jälkeen. Ovathan nuo mokomat yrittäneet 2000 -luvun alun jälkeen tehdä läpimurtoa aikaisemminkin, mutta viimein aika taitaa olla kypsä ja kyseisen malliset pöksyt ovat rantautuneet vahvasti katukuvaan. Itsekin kaivoin omani jokunen viikko sitten esiin kesän jälkeen ja käyttökertoja on kertynyt jo useampia. En kuitenkaan ainakaan toistaiseksi osaa yhdistää noita vielä muihin kenkiin kuin tennareihin, joten niillä mennään! Siistimmillä kengillä tulee heti jotenkin liian fiini fiilis, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan?

Tässä asukuvia viikonlopulta..

DSC_8371 DSC_8441 DSC_8525 DSC_8495takki H&M // paita Cubus // farkut JC Crocker // Kengät Adidas Originals

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

Tänään on tullut istuttua autossa oikein pitkän kaavan mukaan; lähdin aamulla aikaisin ajamaan Helsingistä Ylivieskan kautta Kokkolaan ja nyt olisi vielä edessä ajomatka täältä Vaasaan, jossa vietän hotellissa tulevan yön. Olen tällä ”maakuntakierroksella” työni puolesta ja huomenna illalla palaan takaisin Helsinkiin. Kivaa vaihtelua alkuviikkoon!

Muistelen leveälahkeisien farkkujen aiheuttaneen ainakin keväällä vielä kylmiä väreitä monien keskuudessa. Onko mielipide yhtään heltynyt?

♥ Janni

EASY SUNDAY

25 lokakuun, 2015

DSC_7924Kerkesinkin jo eilisessä postauksessa hehkuttaa ihanaa päivää ja sitä, miten kivoja kuvia räpsittiin, mutta katsokaa nyt – ei millään uskoisi, että kohta eletään marraskuuta. Upeita syksyn värejä ja ennen kaikkea VALOA. Nyt tosin öisen talviaikaan siirtymisen johdosta valon määrä vähenee aika ratkaisevasti, mutta onneksi nautittiin eilen täysillä!

Eilen Kotkasta saapuneet yövieraat sekä Joonas lähtivät äsken ajelemaan kohti Kotkaa, mutta minä päätin jäädä Helsinkiin. Huomenna starttaa pieni maakuntakierros työni puolesta ja joudun lähtemään aamulla liikkeelle jo ennen kukonlaulua. Huomenna siis todella aikainen herätys ja muutenkin sen verran rankka alkuviikko tiedossa, että parempi tänään ottaa vain ihan iisisti. Suunnitelmissa on heittäytyä kohta Netflixin ääreen ja myöhemmin tavata yhtä ystävääni.

DSC_7867 DSC_8009 DSC_7899 DSC_7994takki Esprit // neule Cubus // hame Stradivarius // kengät Vagabond // reppu Björn Borg

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

♥ Janni