Browsing Tag

ASUT

ROOLIEN VAIHTO

24 lokakuun, 2015

DSC_8473Vitsit miten hyvä tuuri meillä oli tänään, kun oltiin sovittu Saran kanssa pitkästä aikaa vähän kuvailutreffejä. Viime päivien kelien perusteella kumpikaan ei ollut edes uskaltanut vilkaista säätiedotuksia, mutta mitäpä vielä – aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja ihanat syyskelit tekivät paluun Helsinkiin. Meillä oli superonnistuneet kuvaussessiot ja niiden lopuksi päätettiin vielä lähteä Alppitoriin herkuttelemaan myöhäiselle lounaalle. Ihana vapaapäivä!

Myöhemmin iltapäivällä saatiin vieraita Kotkasta, sillä mun vanhemmat ovat Helsingissä huomiseen asti. Kävin heittämässä ne pari tuntia sitten ystävien tupareihin ja haen sieltä sitten joskus myöhemmin illalla meille yöksi. Me vietetään puolestamme täällä koti-iltaa ja äsken tuossa naureskelin, että kerrankin näin päin 😀 Osat ovat vaihtuneet!

DSC_8457Huomenna siis tiedossa ainakin asukuvia tältä päivältä, kunhan kerkeän käydä kunnolla niiden kästtelyn kimppuun!

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille ♥

kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

– Janni

ENSIMMÄINEN MESSUPÄIVÄ

16 lokakuun, 2015

DSC_7774

Ensimmäinen I love me -messupäivä takana! Ihmisiä oli liikkeellä ihan hurjasti ja messukeskus kuhisi aamusta lähtien. Päivä oli tosi onnistunut ja jengi tuntui olevan liikkeellä hyvällä fiiliksellä 🙂 oli kiva tavata meidän osastolla muutamia teistä lukijoistakin. Nyt luvassa vähän rentoutumista ja huomenna aamulla takaisin mestoille!

Tässä tämän päivän melko Björn Borg -painoitteinen asu

DSC_7740 DSC_7790 DSC_7683 DSC_7816takki Topshop // paita Björn Borg // housut Björn Borg // kengät Björn Borg // reppu Björn Borg

Ihanaa viikonloppua!

– Janni

REAALIAJASSA

15 lokakuun, 2015

Bloggaajan unelma-ajat tekevät taas tuloaan, kun ulkona alkaa jo kuuden jälkeen olla kuvaamiselle liian hämärää ja pahemmaksi vain menee. Tuo vaikeuttaa hommaa melko laajalti, sillä minäkin vietän kohta kaiken valoisan ajan töissä. Ainahan tästä on kuitenkin selvitty ja niin myös varmasti tänä vuonna, vaikka toivottomalta se taas näin etukäteen tuntuu.

Nyt on muuten todella reaaliaikainen asupostaus, sillä nämä kuvat räpsittiin äsken duunista tullessa. Kello lähenteli uhkaavasti jo kuutta, mutta valoa riitti onneksi vielä tarpeeksi. Päivä venähti tänään hieman pitkäksi, kun oltiin messukeskuksella laittamassa meidän I love me -messuosastoa valmiiksi. Björn Borg on siis mukana messuilla ja meikäläinen viettää koko viikonlopun melko tiiviisti messukeskuksella. Tulkaahan moikkailemaan!

DSC_7547 DSC_7642 DSC_7580 DSC_7648 DSC_7612takki Zalando* täältä // neule Gina Tricot* // farkut Diesel // Kengät Adidas Stan Smith

* = saatu

♥ Janni