Browsing Tag

ASUT

PIPOVARASTOJEN PÄIVITYS

13 lokakuun, 2015

DSC_7369Jes – pipokausi on taas täällä! Kävin eilen tuttuun tapaani uusimassa vähän pipovarastojani; missäpä muuallakaan kuin H&M:n miestenosastolla. Sieltä löytyy hinta/laatu -suhteeltaan ihan loistavia asusteita ja sieltä olen ostanut monet pipot ja huivit. Suosittelen siis ehdottomasti kurkkaamaan miesten valikoiman läpi, mikäli mielessä siintää uudet lämpimät asusteet!

Treffasin tänään töiden jälkeen Saran kanssa ja käytiin pitkästä aikaa ottamassa asukuviakin ajan kanssa. Siitä innostuneena kuvia päätyi nyt postaukseenkin runsain määrin, mutta minkäs teet, kun Sarppa onnistui räiskimään niin kivoja ruutuja. Alkaa varmaan olla viimeiset hetket käyttää nahkarotsia ennen kuin talvi paukkaa kunnolla päälle, joten käytin tänään tilaisuuden hyväksi. Uniqlon 100% merinovillainen poolo piti kyllä lämpimänä!

DSC_7357 DSC_7493 DSC_7410 DSC_7469 DSC_7496 DSC_7362 DSC_7534nahkarotsi Lafayette Nice / neule Uniqlo / farkut Monki / bootsit Vagabond / pipo H&M

Kuvat: Sara Vanninen

– Janni

AIKA KIITÄÄ

11 lokakuun, 2015

Mä olen jauhanut tästä täällä jo monet kerrat, mutta ei hemmetti aika kuluu nykyään nopeasti. Viikot vain hujahtavat ohi yksi toisensa jälkeen, eikä pari kuukautta tunnu enää miltään. Aina ennen odotin malttamattomana jotain tulevaa ja toivoin, että piinaavaa odotus olisi vihdoin ohi. Nykyään sitä vain ajattelee, että kaikki on edessä ennen kuin huomaankaan. Meidän muuttoonkin on enää vain puolitoista kuukautta aikaa, mikä ennen olisi tuntunut todella pitkältä piinalta. Pitäisi tässä varmaan pikkuhiljaa alkaa käymään kaappeja läpi ja pakkailemaan, sillä aikaa on enää vain kuusi viikkoa.

Tämäkin viikonloppu hujahti ohi silmänräyksessä, vaikka se ihana olikin. Viime viikonlopun tavoin saatiin nauttia ihanista aurinkoisista syyspäivistä ja parhaasta seurasta ihan vain kotosalla. Käytiin taas vetämässä todella hapottavaa porrastreeniä, pyörittiin kaupungilla, herkuteltiin, ulkoiltiin ja tyhjennettin Lidlin He-Vi -osasto huomenna starttaavaa mehupaastoa varten – kääääk!

DSC_6923 DSC_6965 DSC_6991 DSC_6996takki Zalando // paita Mango // housut Zara // kengät Vagabond

♥ Janni

VETURINKULJETTAJAN HATTU

10 lokakuun, 2015

Mä elin pitkään siinä uskossa, että erilaiset päähineet eivät vaan yksinkertaisesti sovi mulle. Talvipakkasilla pidin pakon edessä pipoa, mutta muuten hattujen päähän vetäminen ei tullut kuuloonkaan. Mallailin aina välillä hyvikseni lippiksiä ja muita lätsiä, mutta peilikuva nauratti aina yhtä paljon. Nyt olen kuitenkin pikkuhiljaa innostunut päähineistä enemmän ja enemmän. Ensin tykästyin niihin pipoihin, sitten lippiksiin, lierihattuihin ja viimeisimpänä veturinkuljettajan hattuihin. Muiden päässä olen noita kaikki ihastellut jo vuosia, mutta vihdoin voisin nuo ovat alkaneet miellyttää silmää myös omassa päässäkin!

Cape Universalin ystävämyynneiltä lähti mukaan tuo Brixtonin harmaa veturinkuljettajan lätsä ja se taitaa olla suosikkini tällä hetkellä. Olen jo tovin etsinyt kaikkialta vastaavaa mustana, mutta noita ei tunnu olevan oikein missään. Saa antaa vinkkejä!

DSC_7076 DSC_7138 DSC_7103 DSC_7109takki Gina Tricot*/ paita Uniqlo / housut Zara / kengät Vagabond täältä / hattu Brixton* / laukku Other Stories

* = saatu

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille!

♥ Janni