Browsing Tag

ASUT

SYYSKUUN 2015 ASUT

5 lokakuun, 2015

Viime kuukausi oli asukuvien osalta blogissa hiljaisempi kuin pitkiin aikoihin. Syyskuussa oli niin paljon meneillää, että asujen kuvailu jäi hieman toissijaiseksi. Mulla on muutenkin viime aikoina ollut niin monet muut asiat mielessä, että kameran edessä päivittäin heiluminen ei vaan ole oikein napannut. Odotan tosi innolla, että saan näiden pukeutumisjuttujen rinnalle blogiin uutta sisältöä uuden kodin myötä. Sisustusjutut tulevat varmasti jatkossa näkymään isossa roolissa blogissa ja se tuntuu ainakin omasta mielestäni todella virkistävältä. Moni teistäkin osoitti kiinnostusta sisustuspostauksia vastaan ja se oli tosi kiva kuulla, sillä itsekin olen aiheesta nyt niin innoissani!

Nyt kuitenkin katsaus viime kuun asuihin, joista omat lempparini ovat 4. ja 8. Mikä on teidän suosikki?

asut asut2 asut3

♥ Janni

RAUTAKAUPOILLA

4 lokakuun, 2015

Joonas halusi tänään lähteä Kotkaan katsomaan futispeliä ja päätin lähteä mukaan. Pääsin siinä samalla hyödyntämään luotettavinta makutuomariani ja vein äidin rautakaupoille tsekkaamaan erilaisia lattiaratkaisuja uuteen asuntoomme. Päähän siinä vaan menee jumiin valtavan suuren tarjonnan äärellä, mutta muutamat potentiaaliset vaihtoehdot jäivät kyllä mieleen tältä päivältä. Tästä riittää kyllä pohdintaa varmasti vielä bloginkin puolelle lähi aikoina – vaikeita valintoja!

Päälle valikoitui perus sunnuntaivaatteet, joista ei rentoutta puuttunut. Nuo farkut ovat alunperin näyttäneet tältä, mutta ne ovat pikkuhiljaa käytössä muuttaneet muotoaan 😀 Äidin mielestä joutaisivat kuulemma jo roskiin… Noissa alkaa kyllä kohta olla enemmän reikää kuin farkkua, mutta vielä en suostu niistä luopumaan!

DSC_6610 DSC_6628 DSC_6575 DSC_6644 DSC_6635 DSC_6555takki Object / neule GAP* täältä / farkut Vila / kengät Vans*

* = saatu

– Janni

IHANA SYKSY

3 lokakuun, 2015

Voisko noi ihanat syysilmat jatkua tällaisena nyt ainakin pari kuukautta. Ihanan raikasta, aurinkoista ja nättiä. Tänäänkin on ollut ihan täydellinen lauantaikeli ja oli ihanaa kävellä tuolla kaupungilla. ♥ Käytiin myös ystävien kanssa superherkullisella brunssilla Deli Café Mayassa, joka saa meiltä kaikilta suuret suositukset. Paikka on aika kompaktin kokoinen, mutta tarjolla olevat sapuskat aivan äärettömän herkullisia. Oma tämän hetken suosikkibrunssini ehdottomasti – käykää testaamassa!

Käytiin aamulla vetämässä pitkästä aikaa vähän porrastreeniä ja sain reidet sen verran tukkoon, että ei tiukkoihin farkkuihin ahtautuminen ei oikein houkutellut. Siispä tässä vähän sporttisempaa asua tältä päivältä – ei kiristänyt mistään ja brunssiherkkujakin pystyi mättämään ihan huoletta!

DSC_6431 DSC_6509 DSC_6535 DSC_6486 DSC_6522takki Gina Tricot* / paita Björn Borg / trikoot Adidas* täältä / kengät Adidas* täältä

* = saatu

Postaus sisältää mainoslinkkejä.

♥ Janni