Viime kuukausi oli asukuvien osalta blogissa hiljaisempi kuin pitkiin aikoihin. Syyskuussa oli niin paljon meneillää, että asujen kuvailu jäi hieman toissijaiseksi. Mulla on muutenkin viime aikoina ollut niin monet muut asiat mielessä, että kameran edessä päivittäin heiluminen ei vaan ole oikein napannut. Odotan tosi innolla, että saan näiden pukeutumisjuttujen rinnalle blogiin uutta sisältöä uuden kodin myötä. Sisustusjutut tulevat varmasti jatkossa näkymään isossa roolissa blogissa ja se tuntuu ainakin omasta mielestäni todella virkistävältä. Moni teistäkin osoitti kiinnostusta sisustuspostauksia vastaan ja se oli tosi kiva kuulla, sillä itsekin olen aiheesta nyt niin innoissani!
Nyt kuitenkin katsaus viime kuun asuihin, joista omat lempparini ovat 4. ja 8. Mikä on teidän suosikki?
♥ Janni














