Browsing Tag

ASUT

LACE SHORTS

30 heinäkuun, 2015

Sitkeästi olen sinnitellyt ja soveltanut kesävaatteita hieman lämpöisempiin asuihin. Aikaisemmin tällä viikolla yhdistin valkoiset pitsishortsit neuleen ja takin kanssa. Ulkona oli tuona päivänä aika kolea keli, mutta harvemmin kuitenkaan sääret palelevat, jos yläkroppa on lämpimässä. Olisi niin sääli seisottaa nyt viileänä kesänä kaikkia ihania kesävaatteita kaapin perukoilla ja kulkea ympäri vuoden farkuissa ja pitkähihaisissa. Nyt joutuu kikkailemaan hieman enemmän, mutta en vain millään halua vielä luopua kesävaatteista!

DSC_8375 DSC_8397 DSC_8428 DSC_8432 DSC_8418Takki ja Neule Zara / Shortsit ja laukku Pull&Bear / Kengät Vans

♥ Janni

MERIPÄIVÄ LAUANTAIN ASU

28 heinäkuun, 2015

Laitetaanpa jakoon vielä lauantainkin asukuvat Meripäiviltä. Tuo Bershkan vaalea hapsutakki on ehdottomasti kesän parhaita ostoksia. Se sopii moneen asuun, näyttää kivalta ja vieläpä tuntuu päällä ihanan pehmoiselta. Tuota hattua ei sen sijaan ole tullut käytettyä sitten viime syksyn jälkeen, mutta viime viikonloppna kaivoin sen taas kaapin perältä käyttöön. Jossain vaiheessa yötä meinasi tulla vähän kylmä tuossa asussa, mutta ei kuitenkaan niin pahasti, että olisin jaksanut lähteä vetämään paksumpaa vaatetta päälle. Villakangashattu taisi pitää mut lämpimänä, kuten illan aikana muille vakuuttelin!

DSC_8252 DSC_8307 DSC_8334 DSC_8270 DSC_8321Takki Bershka / Toppi Cubus / Shortsit ja hattu H&M / Kengät Adidas / Aurinkolasit Ray-Ban / Laukku Pull&Bear

Mitä mieltä olitte asusta?

♥ Janni

KESÄ TULI JA MENI

26 heinäkuun, 2015

Kaksi päivää kesää ja Kotkan Meripäiviä takana. Luojalle kiitos Meripäiville siunaantuneesta säästä, sillä nyt sunnuntaina tulee taas vettä kaatamalla ja taivas on harmaa. Pari päivää saatiin nautiskella auringonpaisteesta ja kesäisestä tunnelmasta parhaiden ystävien ympäröimänä. Onneksi pakkasin perjantaina hieman epäillen myös kesäisempiä vaatteita kassiin mukaan, sillä ne pääsivät kuin pääsivätkin käyttöön. Ihan superhauska viikonloppu takana, mutta tänään täytyy kyllä ottaa iisisti ja ruveta valmistautumaan taas uuteen viikkoon. Mulla on tässä nyt joka viikonloppu syyskuun puoleenväliin asti niin täynnä kaikkea ohjelmaa, että vähän jopa hirvittää… Onneksi tiedossa on kuitenkin vain ja ainoastaan kivoja juttuja, joten eiköhän tässä selvitä!

Perjantain asussa tuo ohut neuletakki vaihtui auringonlaskun jälkeen tähän nahkarotsiin, mutta shortseissa pärjäsi yöhön asti!

DSC_8025DSC_7994DSC_8026DSC_8001DSC_8041  Neule Bik Bok / Toppi Cubus / Shortsit Levi’s / Hattu H&M / Kengät Vans

Tekisipä kesä vielä ainakin yhden comebackin tänä vuonna – onhan tässä vielä elokuu aikaa!

♥ Janni