Sitkeästi olen sinnitellyt ja soveltanut kesävaatteita hieman lämpöisempiin asuihin. Aikaisemmin tällä viikolla yhdistin valkoiset pitsishortsit neuleen ja takin kanssa. Ulkona oli tuona päivänä aika kolea keli, mutta harvemmin kuitenkaan sääret palelevat, jos yläkroppa on lämpimässä. Olisi niin sääli seisottaa nyt viileänä kesänä kaikkia ihania kesävaatteita kaapin perukoilla ja kulkea ympäri vuoden farkuissa ja pitkähihaisissa. Nyt joutuu kikkailemaan hieman enemmän, mutta en vain millään halua vielä luopua kesävaatteista!
Takki ja Neule Zara / Shortsit ja laukku Pull&Bear / Kengät Vans
♥ Janni










