Browsing Tag

ASUT

STREET FOOD THURSDAY

6 elokuun, 2015

Eipä olisi vielä aamun harmaudessa ja vesisateessa uskonut, että illalla saadaan kuljeskella kesämekoissa ja nautiskella upeasta auringonpaisteesta. Kesäillan kruunasi Teurastamon Street Food Thursday, jossa käytiin pyörähtämässä Terhin kanssa. Roslundin burgeri maistui ulkoterasilla todella hyvälle ja huuhtoutui sulavasti alas omenasiiderillä. Paikan päällä sai ruoan ja mahtavan ilman lisäksi nauttia kylmiä juomia, tutkia kirppismyyjien pöytiä sekä fiilistellä musiikkia. Ihana ilta ja huomenna on taas jo perjantai – jeeee!

Postauksen kuvat ovat peräisin eiliseltä, sillä en valitettavasti saanut tämän päivän kuvia vielä koneelle asti..

DSC_8976 DSC_8870 DSC_8935 DSC_8998 DSC_9071Takki Levi’s / t-paita Ralph Lauren / Shortsit H&M / Ruutupaita Mango / Kengät Nike täälläDSC_9102Nyt ajattelin painua parvekkeelle istuskelemaan ja lukemaan kirjaa… kyllä, luitte oikein! Meikäläinen on vihdoin tarttunut tuumasta toimeen ja marssinut kirjakauppaan sekä vieläpä sieltä uloskin kirja kainalossa. Pitäisi ehdottomasti lukea enemmän!

Mitä tykkäilitte asusta?

♥ Janni

HEINÄKUUN ASUT 2015

5 elokuun, 2015

Heinäkuu on takana päin ja elokuuta mennään jo kovaa vauhtia. Edellisen kuukauden tavoin myös tämä meneillään oleva tulee olemaan täynnä tekemistä ja viikonloput ovat buukattu täyteen jo hyvissä ajoin. Eipähän ainakaan kerkeä tulemaan tylsää ja onpahan muuten siistiä, kun tuo kesäkin näyttää säiden puolesta vihdoin tulleen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Tässä kuusitoista asua menneeltä kuukaudelta – mikä on suosikkinne?

asut1 asut2 asut3Omaa lemppria ei ollut tällä kertaa vaikea valita, sillä tuo täällä nähty Meripäiväperjantain asu (10) oli sellainen, jossa viihdyin ihan mahdottoman hyvin. Myös 5 ja 8 ovat omasta mielestäni onnistuneimpia!

♥ Janni

CK

3 elokuun, 2015

Viikonlopun menot ja meiningit kostautuivat tänä aamuna, kun jouduin töihin lähdön sijaan jäämään kotiin makaamaan. Mulla alkoi nimittäin jo perjantaina hiipiä jotenkin outo olo pintaan ja sitä jatkui koko kiireisen viikonlopun yli. Vatsassa myllersi sitten viime yönä oikein kunnolla ja tänä aamuna ei olossa ollut kehumista. Viikonloppuna ei oikein ollut aikaa levätä, vaikka olisi pitänyt ja tänään en sitten olekaan poistunut täältä sängyn pohjalta juuri ollenkaan. Lepo taisi olla tähänkin tautiin paras lääke, sillä olo alkaa olla jo paljon virkeämpi. Ehkäpä huomenna ollaan taas jo täysissä voimissa! 🙂

Kuvituksena torstain asua

DSC_8660 DSC_8679DSC_8738DSC_8647

DSC_8691 DSC_8734Paita Calvin Klein here / Shortsit H&M / Kengät Adidas / Aurinkolasit Ray-Ban

Aurinkoista viikkoa kaikille!

♥ Janni