Browsing Tag

ASUT

RELAXED BLACK DRESS

10 elokuun, 2015

Vihdoin ulos viime torstaista asua, jossa kävin Terhin kanssa siellä jo aikaisemmin mainitsemassani Street Food Thursdayssa Teurastamolla. Tuo oli ihan poikkeuksellisen lämmin ilta ja teki mieli pukea kevyt mekko päälle sen kunniaksi. Kuvissa näkyvä mekko on peräisin viime kesäiseltä Rooman reissulta Brandy&Melvillestä ja se on osoittautunut ihan älyttömän hyväksi ostokseksi. Sitä ei kovin montaa kertaa ole asukuvissa nähty, mutta päällä se on ollut tänäkin kesänä jo useasti. Tuollainen yksinkertainen musta rento mekko on varmasti yksi helpoimpia vaatekappaleita ja asustettavissa lukemattomilla eri tavoilla!

DSC_9154 DSC_9244 cats DSC_9288 DSC_9202Mekko Brandy&Melville / Ruutupaita Mango / Sandaalit Dinsko / Aurinkolasit Ray-Ban

Kuvat: Terhi Suanto

– Janni

ALL BLACK EVERYTHING

9 elokuun, 2015

Eilisen illan asu oli selkeästi saanut inspiraationsa täällä nähdystä all black -kollaasista. Alla näkyvissä asussa vietin eilen superhauskan illan parin työkaverin kanssa hyvän ruoan merkeissä. Kilisteltiin illan aikana useaan otteeseen ja herkuteltiin Murussa erittäin onnistuneet menut. Istuskeltiin yöllä vielä parillakin eri terassilla keskustassa, mutta loppujen lopuksi olin jo ihan hyvissä ajoin kotonakin. Onneksi tuli otettua eilen sen verran rauhallisesti, että tänään on voinut kunnolla nauttia tuosta ihanasta kesäpäivästä. Pakkasin aamulla eväät kassiin ja suuntasin Saran kanssa viettämään päivää rannalle. Onnistunut viikonloppu on pitänyt sisällään aurinkoa, pitkiä yöunia, herkullisia sapuskoja, ystäviä ja naurua – 5/5!

Ai että mua muuten häiritsee näissä kuvissa tuo takin toinen kaulus, joka on kääntynyt ihan vinksalleen 😀 arghhh..

DSC_9705 DSC_9781 cats DSC_9712 DSC_9760Takki Second hand / Jumpsuit Mango / Kengät Dinsko / Aurinkolasit Ray-Ban

Toivottavasti teilläkin on ollut kiva viikonloppu!

– Janni

AURINKOLAHDESSA

9 elokuun, 2015

Me käytiin eilen filistelemässä lämmintä kesäpäivää Aurinkolahden rannalla. Biitsillä pötköttelyn sijaan tosin istahdettiin vaan kahveilla, mutta kyllä siinäkin sai nautiskella auringon säteistä. Tänään ajattelin kyllä mahdollisesti tehdä comebackin samaan lokaatioon, mutta tällä kertaa pakata myös ne bikinit mukaan. Olisikin ensimmäinen kerta tänä kesänä, kun pääsee Suomessa aurinkoon loikoilemaan. On kai tuollainen harvinainen mahdollisuus käytettävä hyväksi!

DSC_9513 DSC_9572 DSC_9610 DSC_9521 DSC_9593Paita Stradivarius / Shortsit H&M / Kengät Converse / Aurinkolasit Ray-Ban

DSC_9644 DSC_9638Aurinkoista päivää kaikille!

♥ Janni