Browsing Tag

ASUT

LEATHER SKIRT

15 elokuun, 2015

DSC_1949

Hameet ja mekot ovat olleet ihmeen suosittuja omassa garderobissani viime aikoina. Murto-osa asuista on loppujen lopuksi päätynyt blogiin asti, mutta onhan noita nähty täälläkin muutamia. Kuvissa näkyvän hameen sain Gina Tricotin showroomilta tällä viikolla ja se on mun mielestä ihan huippu. Sen voi yhdistää juhlavampaankin asuun, mutta hame toimii loistavasti myös tuollaisessa rennommassakin asussa tennareiden ja ohuen neuleen kaverina!

Mitä te sanotte?

DSC_1981 DSC_2008 DSC_1900 DSC_2021

 

Paita Bik Bok / Hame Gina Tricot / Laukku Pull&Bear / Kengät Converse

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

Ihanaa lauantaita kaikille!

– Janni

WHAT SHOULD I DO?

13 elokuun, 2015

DSC_0067Ai että miten voikaan päätöksen teko olla välillä hankalaa pienissäkin asioissa. Olen pohtinut pääni puhki tämän viikon ajan, että ostaisinko perjantain lipun Flowhun vai jättäisinkö festarit tänä vuonna kokonaan väliin. Olen ollut niin paljon menossa viime aikoina, että toisaalta olisi kiva ihan vain olla kotona ja ottaa rennosti. Toisaalta kuitenkin huomiseksi on luvattu ihan mahtavaa säätä ja huomenna lavalle nousevat omat suosikkini koko festarikattauksesta. Lisäksi mestoilla olisi ihan huikeita tyyppejä, joiden kanssa pääsisin iltaani viettämään.  Flow oli kyllä yksi viime kesän kohokohdista hmmmm… Kauaa ei ole enää aikaa pähkäillä ja homman täytyy kyllä ratketa ihan näillä näppäimillä. What should I dooooo??DSC_0023 DSC_0001 DSC_0086Liivi Mango / Shortsit ja toppi Zara / Sandaalit Dinsko / Aurinkolasit Ray-Ban

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

– Janni

ARKIASU

12 elokuun, 2015

Luonnoksiin oli jäänyt roikkumaan asukuvia viime viikon alulta, jolloin lämmin aalto ei selvästikään ollut vielä osunut Helsinkiin. Sen kertovat pitkät farkkujen lahkeet ja rotsi, joista kummatkin on saanut viime päivien aikana heivata kaappien perälle. Kuvissa näkyvä takki on ollut yksi parhaista ostoksista ikinä, vaikka muistan pähkäilleeni sen ostopäätöstä aikoinaan naurettavan kauan. Se on peräisin muutaman vuoden takaa Barcelonan reissulta ja sitä on tullut käytettyä ihan tolkuttoman paljon. Epäilin silloin kaupassa noita vajaamittaisia hihoja, mutta juuri niiden ansiosta se on ollut luottotakkini jo monena kesänä. Armeijanvihreä on ehdottomasti omia suosikkivärejäni pukeutumisessa ja tuossa takissa sävy lähentelee täydellisyyttä!

Nämä kuvat ovat napattu eräänä päivänä lounastauolla työpäivän keskellä, kun treffattiin Saran kanssa sushin merkeissä. Asu kuvastaa hyvin meikäläisen arkivaatetusta, sillä tämän tapaisia asuja tulee vedettyä päälleen harvase päivä toimistolle lähtiessä. Näitä useammin blogiin päätyy kuitenkin vapaa-ajan asuja, sillä arkipäivisin minulla ei luonnollisestikaan kulje hovikuvaajaa mukanani 😀 Täytyy kai alkaa järjestämään näitä lounastreffejä useammin!

DSC_0805 DSC_0832 DSC_0811 DSC_0823 DSC_0814Takki Zara / T-paita ja farkut Gina Tricot* / Kengät Vans* / Laukku Pull&Bear / Aurinkolasit Ray-Ban

* = Saatu

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

♥ Janni