Browsing Tag

ASUT

BAD DAY

1 kesäkuun, 2015

Eilen kävi taas klassiset – aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta lähes koko päivän, mutta juuri ennen kuvien ottoa rupesi satamaan. Löydettiin onneksi lähistöltä sopiva katos, mutta myönnettäköön myös, että olin kuvaushetkellä kuin perseeseen ammuttu karhu 😀 Kuvaaja joutui noin kymmenen kertaa huomauttamaan nyrpeästä poseerauksesta ja kehottamaan, että ottaisin vähän iloisempaa ilmettä tai kuvat olisivat kaikki piloilla. Suurin osa noista olikin melko jäätävää katseltavaa, mutta löysin kuitenkin muutamat siedettävät otokset, jotta sain tämän asupostauksen julki. Eilen oli kyllä vähän huono päivä!

DSC_7619 DSC_7638DSC_7614Paita – H&M

Haalari – JC Crocker

Sandaalit – Nike HERE

Aurinkolasit – Ray-Ban

DSC_7694DSC_7644Toivottavasti tänään on parempi päivä!

Postaus sisältää mainoslinkin.

 

♥ Janni

EILINEN JUHLA-ASU

31 toukokuun, 2015

Eilen juhlittiin tosiaan parissakin eri ylioppilasjuhlissa ja saatiin onneksi molemmissa juhlapaikoissa nauttia pihalla ihanasta kesäisestä säästä. Pihajuhlien järjestäminen on Suomessa varsinkin alkukesästä todella riskialtista, mutta tällä kertaa sää onneksi suosi juhlijoita. Eilen tuli tavattua paljon tuttuja ja päivä oli kaikinpuolin muutenkin todella onnistunut!

Omaksi juhla-asukseni valikoitui tällä kertaa valkoiset culottes -housut yhdistettynä yksinkertaiseen toppiin sekä korkoihin. Viihdyin asussa hyvin ja pitkät housut olivat armolliset mustelmaisille jaloilleni.. nuo edellä mainitut taistelujäljet ovat peräisin alkuviikon Ruotsin reissulta, jossa meillä oli hieman extremempi iltapäiväohjelma 😀

DSC_7301 DSC_7398 cats DSC_7307 DSC_7414Toppi Zara – Housut Mango – Kengät Dinsko – Aurinkolasit Ray-Ban

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

♥ Janni

TÄTÄ ON ODOTETTU

26 toukokuun, 2015

Vitsit miten innoissani olenkaan siitä asiasta, että tänään pääsen vihdoin eroon tuosta tämänkin postauksen kuvissa loistavasta jäätävästä tyvikasvusta. Yritin peittää sitä kotikonstein ennen näiden kuvien räpsimistä, mutta eihän se näköjään oikein putkeen mennyt 😀 Tänään marssin töiden jälkeen Pin Up -kampaamoon luottokampaajani Johannan käsittelyyn ja kuontalo saa liian pitkän tauon jälkeen uutta väriä pintaan – jeeee!

DSC_6883 DSC_6815 DSC_6898 DSC_6850 DSC_6879Takki Primark / Toppi Zara / Housut Gina Tricot / Kengät H&M / Aurinkolasit Ray-Ban

Kuvat: Kaisa / Si Moda

♥ Janni