Eilen kävi taas klassiset – aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta lähes koko päivän, mutta juuri ennen kuvien ottoa rupesi satamaan. Löydettiin onneksi lähistöltä sopiva katos, mutta myönnettäköön myös, että olin kuvaushetkellä kuin perseeseen ammuttu karhu 😀 Kuvaaja joutui noin kymmenen kertaa huomauttamaan nyrpeästä poseerauksesta ja kehottamaan, että ottaisin vähän iloisempaa ilmettä tai kuvat olisivat kaikki piloilla. Suurin osa noista olikin melko jäätävää katseltavaa, mutta löysin kuitenkin muutamat siedettävät otokset, jotta sain tämän asupostauksen julki. Eilen oli kyllä vähän huono päivä!
Haalari – JC Crocker
Sandaalit – Nike HERE
Aurinkolasit – Ray-Ban

Toivottavasti tänään on parempi päivä!
Postaus sisältää mainoslinkin.
♥ Janni













