Browsing Tag

ASUT

AKUT LADATTU

25 toukokuun, 2015

Olipa outoa olla eilen kaksin kotona, kun meillä oli koko viime viikon ajan ”vieraita” kylässä. Ensin mun pikkusisko oli meillä maanantaista torstaihin asti ja Joonaksen serkku tuli sitten viikonlopuksi. Sisko oli meillä töissä suorittamassa TET -jaksoaan viime viikolla ja sen takia hän majoittui meillä useamman päivän. Meillä oli ihan superhauska viikko ja oli kiva viettää Aden kanssa monta päivää. Viikonloppu hujahtikin sitten rennoissa tunnelmissa ja se tuli kiireisen viikon jälkeen todella tarpeeseen. Sain hyvin ladattua akut tähän uuteen viikkon, joka tulee myös pitämään sisällään kaikennäköistä jännittävää!

Tässä asukuvia lauantailta..

DSC_6575 DSC_6659 DSC_6621 DSC_6591 DSC_6696 DSC_6631Takki ja paita H&M / Housut Gina Tricot / Kengät Converse / Aurinkolasit Ray-Ban

Huomenna meikäläinen heittää vihdoin hyvästit aivan liian pitkälle valahtaneelle tyvikasvulle ja istahdan kampaajan penkkiin. Mulla ei ole vielä harmainta aavistustakaan, että mitä haluaisin letille tehtävän, mutta eiköhän se tässä muotoudu vielä!

– Janni

LIGHT TRENCH COAT

23 toukokuun, 2015

DSC_6205Torstaina oli ihanan lämmin päivä ja kevyellä trenssitakilla pärjäsi ulkona hyvin, vaikka alla ei ollut kuin pelkkä t-paita. Asu on kaikinpuolin todella basic arkiasu, jossa ei ole mitään sen erikoisempaa. Tollasissa meikäläisen kuitenkin voi hyvin bongata arkipäivinä ja nämä tämän tyyliset asut harvoin päätyvät blogiin asti. Se johtuu tosin enemmän kuvaajan puutteesta kuin siitä, että en kokisi asua kuvaamisen arvoiseksi. Olen nimittäin oppinut, että perus arkiasuja te blogini seuraajatkin suurimmaksi osaksi tykkäätte eniten katsella! DSC_6202 DSC_6207Takki ja farkut Gina Tricot* / Paita Zara / Kengät Nike / Aurinkolasit Ray-Ban

* = Saatu

Kuvista kiitos Nadjalle

– Janni

KIIREINEN VIIKKO

22 toukokuun, 2015

Huhh mikä viikko! Tekemistä on riittänyt jokaiselle päivälle melkeinpä aamusta iltaan ja uni on tullut nukkumaan käydessä salamannopeasti. Tänään olisi vielä edessä puoli päivää töitä, kunnes vedämme juoksukamat niskaan ja lähdemme valumaan kohti Töölönlahtea ja yritysmaratonviestiä. Pieni kisajännitys on kutkutellut vatsan pohjassa eilisestä illasta lähtien ja yön aikana se on tainnut vain voimistua – KÄÄÄÄK!

Tässä olisi asukuvia eiliseltä illalta..

DSC_6270 DSC_6298 DSC_6287 DSC_6280 DSC_6307Vaatteet Gina Tricot* / Kengät VANS*

* = Saatu

Tänään illalla aion kyllä kotiin päästyäni nostaa jalat ylös ja olla tekemättä yhtään mitään!

Ihanaa viikonloppua kaikille!

– Janni