Tuleeko kenellekään alla näkyvistä kuvista vähän Déjà-vu -fiilis? Mun ei ehkä kannattaisi muistuttaa, sillä olette jo saattaneet unohtaa, mutta hyvin samanlainen asu on jo kertaalleen kuvattu melkeinpä samassa paikassa ja kuvat siitä löytyvät täältä. Vaikka tässä tämän päivän asussa ei loppujen lopuksi ole aikaisempaan verratuna samaa kuin tuo takki, niin kuvissa on silti samantyylinen fiilis. Oli miten oli, niin joka tapauksessa tykkäsin näistä kuvista ihan superpaljon!
Takki ja toppi Björn Borg* / Farkut Gina Tricot* / Kengät Nike / Aurinkolasit Ray-Ban Sunglasseshop*
* = Saatu
Tänään meni töissä hieman normaalia pidempään, sillä tässä on jo pari päivää laitettu pystyyn Björn Borgin huomenna starttaavia ystävämyyntejä. Käykää tsekkaamassa tapahtuman Facebook event täältä, mikäli teitä kiinnostaa tulla paikan päälle tsekkaamaan tarjontaa 🙂 Myynnissä on todella edulliseen hintaan isot määrät vaatteita, alusvaatteita, laukkuja sekä paljon muuta!
♥ Janni










