Browsing Tag

ASUT

DÉJÀ-VU

19 toukokuun, 2015

Tuleeko kenellekään alla näkyvistä kuvista vähän Déjà-vu -fiilis? Mun ei ehkä kannattaisi muistuttaa, sillä olette jo saattaneet unohtaa, mutta hyvin samanlainen asu on jo kertaalleen kuvattu melkeinpä samassa paikassa ja kuvat siitä löytyvät täältä. Vaikka tässä tämän päivän asussa ei loppujen lopuksi ole aikaisempaan verratuna samaa kuin tuo takki, niin kuvissa on silti samantyylinen fiilis. Oli miten oli, niin joka tapauksessa tykkäsin näistä kuvista ihan superpaljon!

DSC_5678 DSC_5701-2 DSC_5740 DSC_5763 DSC_5722 DSC_5706 DSC_5682Takki ja toppi Björn Borg* / Farkut Gina Tricot* / Kengät Nike / Aurinkolasit Ray-Ban Sunglasseshop*

* = Saatu

Tänään meni töissä hieman normaalia pidempään, sillä tässä on jo pari päivää laitettu pystyyn Björn Borgin huomenna starttaavia ystävämyyntejä. Käykää tsekkaamassa tapahtuman Facebook event täältä, mikäli teitä kiinnostaa tulla paikan päälle tsekkaamaan tarjontaa 🙂 Myynnissä on todella edulliseen hintaan isot määrät vaatteita, alusvaatteita, laukkuja sekä paljon muuta!

♥ Janni

SATURDAY OUTFIT

18 toukokuun, 2015

Muutamat kuvat lauantaisen kauppareissun rennosta asusta. Hain perjantaina yhden kassillisen takkeja varastosta ja niiden joukossa lymyili myös tuo jo muutaman vuoden takainen lempparirotsi, joka valjastetaan taas ehdottomasti takaisin käyttöön. Hakusessa olisi myös joku astetta siistimpi khakivihreä takki ja Mangosta bongasinkin jo yhden potentiaalisen yksilön, mutta jätin sen vielä mietintään. Kuvissa näkyvät aurinkolasit sen sijaan olevat uusimmat tulokkaat omaan Ray-Ban -kokoelmaani. Lasien malli on Erica ja niissä on hopeiset peililinssit sekä hauskat samettiset pokat. Ne tuntuvat päässä ihanan pehmoisilta ja kevyiltä!

DSC_5585 DSC_5593 DSC_5643 DSC_5627 Takki Zara / Paita H&M / Farkut Gina Tricot* / Kengät Adidas / Aurinkolasit Ray-Ban Sunglasses shop / Kello GUL*

* = Saatu

Aurinkoista viikkoa kaikille!

– Janni

KIRSIKKAPUIDEN LOMASSA

17 toukokuun, 2015

Mä kerkesin jo pelkäämään, että näinköhän kerkeän ottamaan yksiäkään asukuvia tuolla kivenheiton päässä kotoamme sijaitsevan kirsikkapuutarhan lomassa – ennen kuin kukkaset lakastuisivat. Perjantaina aamulla kuitenkin sain Joonaksen revittyä sängystä ulos ennen kasia töihin lähtiessäni ja saatiin kuin saatiinkin kuvat napattua 🙂 Ja niistä tuli aika kivoja tuon hieman erilaisen aamuisen valonkajossa!

DSC_5349 DSC_5401 DSC_5490 DSC_5460 DSC_5504 DSC_5455

PS. Juoksu meni eilen tosi hyvin – kiitos kaikille tsempeistä! Aiheesta tulossa vielä postausta, kunhan saan jotain kuvia tapahtumasta käsiini!

♥ Janni