Browsing Tag

ASUT

DENIM SKIRT

15 toukokuun, 2015

Sukkahousujen vihaaja ilmoittautuu! Käytän noita inhottavia pöksyjä vain pakon edessä, kuten esimerkiksi eilen, kun en malttanut enää odottaa tuon ihanan farkkuhameen käyttöönottoa 😀 Mulla on villi veikkaus, että tota hametta tullaan näkemään mun päällä kesällä paljon. Ton kanssa sopii niin rennommat kuin vähän siistimmätkin yhdistelmät riippuen aina muusta asustuksesta. Tulen varmasti kokeilemaan sen yhdistämistä myös korkkareiden ja topin kanssa johonkin illanviettoon kesällä, mutta yhtä hyvin voisin nähdä tuon rennon collegepaidan ja lenkkareiden kaverina. Kyseessä siis täydellinen monitoimivaate!

DSC_5043 DSC_5055 DSC_5031 DSC_5046 DSC_5052 Hame ja takki Lindex / Paita H&M / Kengät Converse / Aurinkolasit Ray-Ban

Kuvat: Terhi Suanto

Ps. Muistakaa käydä osallistumassa GUL -kellon arvontaan täällä!

♥ Janni

BRIGHT WHITE

12 toukokuun, 2015

Tykkään ihan älyttömän paljon tuosta valkoisesta takista, mutta se likaantuu valitettavan helposti. Tuo materiaali on jotenkin sellainen, että tahrat oikein jämähtävät siihen kiinni. Siellä se saattaa sitten pyykinkorin pohjalla lojua aina jo melkein toista viikkoa, enkä kerkeä käyttämään sitä niin paljon kuin haluaisin. Valkoinen takki tuo aina freshin fiilksen melkein millaiseen asuun tahansa!

Alla olevassa asussa tuli viihdytty aurinkoisena sunnuntaina..

DSC_4541 DSC_4582 DSC_4651DSC_4617DSC_4585DSC_4625DSC_4652Takki ja farkut Gina Tricot (saatu) / Paita Monki / Kengät Nike / Aurinkolasit Ray-Ban / Kello Gul Watches (saatu)

Kädessä komeilee uusi Gul -kello, jonka sain viime viikolla. Mikäli kyseisen merkin kellot miellyttävät silmäänne, niin kannattaa pysyä lähiaikoina kuulolla. Helatorstaina on nimittäin luvassa kelloarvontaa blogissa! 🙂

– Janni

HELLO FROM KOTKA

10 toukokuun, 2015

DSC_4052 DSC_4092 DSC_4055 DSC_4101 DSC_4089Rento viikonloppu Kotkassa oli erittäin hyvä veto. Yllä näkyy eilisen asua, jossa tuli käytyä torikahveilla ja kaupunkikierroksella. En kerkeä nyt enempää rupattelemaan, sillä aloitellaan tässä juuri siskon kanssa äitienpäivä aamiaisen valmistelu 🙂 palaillaan viikonlopn kuulumisiin vielä kuvien kera myöhemmin. Tänään tiedossa perinteiseen tapaan sukulointia sekä varmasti kahvipöydissä herkuttelua!

Rentoa sunnuntaita ja ihanaa äitienpäivää kaikille äideille!

♥ Janni