Tänään oli asukuvia otettaessa koko ajan pieni jännitysmomentti ilmassa, sillä taivas olisi voinut revetä hetkenä minä hyvänsä. Ja niin se lopulta tekikin, mutta onneksi oltiin saatu jo siinä vaiheessa kuvat purkkiin. Normaalistihan homma menee niin, että vettä alkaa ripottelemaan juuri samalla sekunnilla, kun painaa ensimmäisen kerran kameran liipasimesta. Meillä oli siis tuuria kerrankin! Kuvauksien jälkeen käytiin Saran kanssa vielä sushilounaalla – ihana pikkubreikki työpäivään 🙂


Takki ja paita Gina Tricot* /Housut Zara / Kengät Adidas*
* = saatu/gift
Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy
♥ Janni










