Perjantain asu henki 70-lukua niin paidan kuosin, leveälahkeisten farkkujen kuin mokkatakinkin osalta. Näissä vetimissä tuli käytyä vappubrunssilla sekä pikaisella kierroksella keskustassa. Ilma oli valitettavasti nimittäin sen verran viileä, että noin kevyillä vaatteilla ei kauaa ulkona kärsinyt. Seurasin kauhulla, kun jengi painoi tuolla vappumeiningeissä vielä paljon pienemmissäkin vaatteissa – hrrrrr..
Takki Esprit* / Paita Gina Tricot* / Farkut Crocker JC* / Laukku Pull Bear / Aurinkolasit Ray-Ban
Huomenna se olisi sitten taas palattava sorvin ääreen vapaiden jälkeen, mutta nyt otetaan vielä kaikki irti tästä ihanasta aurinkoisesta sunnuntaista 🙂
♥ Janni










