Browsing Tag

ASUT

VAPPUPÄIVÄN ASU

3 toukokuun, 2015

Perjantain asu henki 70-lukua niin paidan kuosin, leveälahkeisten farkkujen kuin mokkatakinkin osalta. Näissä vetimissä tuli käytyä vappubrunssilla sekä pikaisella kierroksella keskustassa. Ilma oli valitettavasti nimittäin sen verran viileä, että noin kevyillä vaatteilla ei kauaa ulkona kärsinyt. Seurasin kauhulla, kun jengi painoi tuolla vappumeiningeissä vielä paljon pienemmissäkin vaatteissa – hrrrrr..

DSC_2960 DSC_2818 DSC_2876 DSC_2828 DSC_2804 DSC_2972Takki Esprit* / Paita Gina Tricot* / Farkut Crocker JC* / Laukku Pull Bear / Aurinkolasit Ray-Ban

Huomenna se olisi sitten taas palattava sorvin ääreen vapaiden jälkeen, mutta nyt otetaan vielä kaikki irti tästä ihanasta aurinkoisesta sunnuntaista 🙂

♥ Janni

PARVEKE KESÄKUNTOON

2 toukokuun, 2015

Ai että teki hyvää eilen vappuhulinoiden sijaan olla ihan vaan kotona ja ottaa rennosti. Nukuttiin päikkärit, katsottin leffaa ja suunniteltiin parvekkeen sisustusta. Tänään rydytään sitten tuumasta toimeen ja lähdetään Ikeaan hakemaan muutamat kalusteet parvekkeelle sekä idoimaan hieman lisää. Ihan hirveästi en nyt jaksa tuohon parvekkeeseen panostaa, kun näkymätkin sieltä ovat melkoisen karut, mutta jotenkin se täytyy saada kesäkuntoon. Kuvia projektin etenemisestä ehkäpä luvassa huomenna!

Tässä sen sijaan asukuvia torstailta..

DSC_2650 DSC_2734 DSC_2600 DSC_2736 DSC_2682 DSC_2613Paita Bershka / Farkkupaita H&M / Housut Gina Tricot* / Kengät Vans*

* = Saatu

Nyt lenkille ja sitten suihkujen kautta sinne Ikeaan!

♥ Janni

VAPPUAATTO RAVINTOLA YUMESSA

1 toukokuun, 2015

Tämän vapun teema on ehdottomasti hyvä ruoka! Eilen vietettiin Joonaksen kanssa iltaa kahdestaa ravintola Yumessa ja tänään puolilta päivin lähdetään Joonaksen isän varaamalle vappubrunssille. Oltiin molemmat kuultu useammilta tahoilta eilisestä raflavalinnastamme Yumesta pelkkää hyvää ja se oli roikkunut pienen ikuisuuden visitointilistallamme, kunnes vihdoin teimme eiliselle pöytävarauksen. Eikä tarvinnut kuulkaa pettyä – otimme molemmat ravintolan valmiit Street food -menut ja jokainen annos oli pelkkää hyvää. Yllätyimme myös annosten isosta koosta ja totesimme, että poiketen monista muista fine dining -mestoista tuonne voisi kyllä mennä isommankin nälän kanssa. Todella herkullinen ruoka, ystävällinen palvelu ja viihtyisä paikka – mennään ehdottomasti tuonne uudelleenkin!

Nämä eiliseltä olevat muutamat kuvat on napattu puhelimella, sillä en tällä kertaa jaksanut raahata kameraa mukana. Pahoittelen siis huonoa laatua, mutta näillä mennään nyt!

20150430_194056

Nahkarotsi Esprit* – Paita Vila* – Housut Gina Tricot* – Kengät H&M* – Aurinkolasit Ray-Ban*

* = Saatu20150430_194046

Ja vielä pari kuvaa Yumen herkullisista annoksista – nam!

20150430_200310 20150430_210232Hauskaa vappupäivää kaikille!!

♥ Janni