Browsing Tag

ASUT

AURINKOINEN EILINEN

29 huhtikuun, 2015

Eilen lähdin töihin säätiedotteiden perusteella siinä uskossa, että aurinko ei tulisi varmasti näyttäytymään koko päivän aikana. Jätin aurinkolasitkin suosiolla kotiin, mutta mitä vielä.. kelistähän kuoriutui upein kevätsää vähään aikaan! Asukuviinkin oli pakko lainata Saran aurinkolaseja, sillä muuten hommasta ei olisi tullut mitään. Oli niin ihanaa pienen kuvaushetken ajan seisoskella tuossa tuulensuojassa, kun aurinko porotti täysillä – kevät ♥ 

Nyt tuolla ulkona on taas vähän eri meininki – sadetta ja harmaata..

DSC_2374 DSC_2384 DSC_2353 DSC_2428 DSC_2356 DSC_2401Takki Levi’s / Neule H&M / Farkut Gina Tricot* / Kengät Vans*

* = saatu

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

– Janni

BLOG AWARDS OUTFIT

26 huhtikuun, 2015

Kerrankin oltiin sen verran ajoissa valmiina, että kerettiin napata tyttöjen kanssa asukuvat ennen Indiedays Blog Awardseihin lähtöä. Normaalisti ollaan aina laittauduttu hurjalla kiireellä ja asukuvien räpsimisestä on voinut vain haaveilla. Melkoisen nopealla tahdilla kuvattiin eilenkin, mutta saatiin joka tapauksessa asut taltioitua!

Meillä oli ihan superhauska ilta ja vaikka Indiedays Blog Awardsit ovat aina olleet todella upeat, niin tänä keväänä ne onnistuivat vielä ylittämään kaikki edelliset kerrat. Tila oli järjestelty älyttömän hyvin ja muutenkin toteutus toimi minun ja monien muidenkin juhlijoiden mielestä ihan loistavasti. Tulen kirjoittelemaan itse tapahtumasta vielä omassa erillisessä postauksessaan kuvien kera, mutta hoidetaan nyt ensin nämä asukuvat pois alta!

DSC_1956 DSC_1851 DSC_1878 DSC_1963 Takki Gina Tricot // Jumpsuit Mango // Kengät H&M

Juhlapukeutuminen ei todellakaan ole mitään meikäläisen vahvaa alaa ja juhlien lähestyessä rupean lähes poikkeuksetta aina kriiseilemään asun kanssa. En vaan enää tänäpäivänä viihdy missään mekkosissa ja mun on jotenkin todella vaikea löytää itselleni mieluisia juhlavampia vaatteita. Kesäjuhliin puen mielelläni aina jonkin kevyen mekon, mutta muina vuodenaikoina tekee mieli pukea juhliin yleensä jotain muuta. Erilaiset jumpsuitit ovat olleet jo pitkään kovasti mieleeni niin pitkillä kuin lyhemmilläkin lahkeilla ja niissä onkin tullut monet juhlat juhlittua. Eilinen ei tehnyt poikkeusta ja päädyin varmaan valintaa mustan shortsihaalarin kanssa. Onhan se ehkä hieman mielikuvituksetonta pukeutua juhliin aina melko samalla tavalla, mutta noissa mä vaan tunnen aina oloni kotoisaksi. 

Mitä te tykkäätte?

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

♥ Janni

SAMOILLA LINJOILLA

25 huhtikuun, 2015

Isot kiitokset täällä esittämistänne postaustoiveista 🙂 Aika samoilla linjoilla olette kanssani ja se onkin ilahduttavaa, että tykkäätte tästä blogistani juuri sellaisena kun se on. Myös kehitysehdotukset mukailivat melkoisesti omia ajatuksiani, joten tulette todennäköisesti saamaan juuri haluamaanne!

Tässä olisi asukuvia muutaman päivän takaa, kun käytiin taas ihanan Terhin kanssa kuvailemassa 🙂

DSC_1016 DSC_1064 DSC_1104 DSC_1129 DSC_1194Takki ja farkut Lindex* / Paita Gina Tricot* / Kengät H&M* / Huivi Zara

* = Saatu

Kuvat: Terhi Suanto

♥ Janni