Browsing Tag

ASUT

LEATHER, STRIPES AND DENIM

19 huhtikuun, 2015

Perjantaina vetäsin päälleni pitkästä aikaa nahkarotsin, vaikka sää ei olisi sitä kyllä sallinut. Mulla oli onneksi villahuivi mukana ja ulkona ei tarvinnut kärvistellä kuin hetki. Tuo Vilan nahkarotsi on palvellut hyvin jo parin vuoden ajan, mutta jo jonkin aikaa olen katsellut sillä silmällä hieman jämäkämpää versiota. Luulin jo löytäneeni Zarasta täydellisen, mutta sovittaessani takki ei kuitenkaan tuntunutkaan istuvan päälleni. Pienempi koko vaikutti liian napakalta ja isompi ei sitten taas enää istunut hartioista. Nyt minun täytyy kuitenkin ehkä mennä sovittamaan sitä vielä uudelleen, sillä hyvä ystäväni ostanut kyseisen takin itselleen ja se näytti pirun hyvältä.. jospa tein edellisellä kerralla virhearvion? Tai sitten on vain uskottava, että takki on itselleni väärän mallinen!

DSC_0163 DSC_0201 DSC_0253 DSC_0172 DSC_0241Nahkatakki Vila – Paita H&M – Farkut Levi’s JC – Laukku Pull & Bear

Jospa talvitakit pian saisi vietyä kokonaan alakerran varastoon ja noita kevyempiä takkeja voisi alkaa huoletta käyttää ilman pystyyn jäätymisen pelkoa. Saas nähdä!

Rentoa sunnuntaita kaikille!

♥ Janni

KASARIN LAPSI MUT YSÄRIN TATSI

17 huhtikuun, 2015

Mulla ei eilen aamulla kiireessä vaatteita valitessani ollut oikein mitään visiota ja päädyin heittämään päälle rehellisesti sanottuna melkolailla sitä, mitä sattui ensimmäisenä osumaan käteen. Valmista asua katsoessa olisi voinut hyvinkin luulla, että olin tarkotuksella lähtenyt hakemaan kunnon ysärimeininkiä. Tuo kampaus, CK:n collegepaita, Leviksen farkkurotsi, valkoiset farkut, Ray-Banit ja Niken lenkkarit – back to 90’s!

Tykkäsin kyllä tästä asusta ja vaikka tiesinkin tuon farkkutakin olevan hyvin tiheään ommeltua paksua kangasta, niin yllätyin sen lämpimyydestä. Tuuli ei päässyt puskemaan rotsin läpi ja pehmoinen lemppari college lämmitti mukavasti sen alla 🙂 Valkoiset farkut ovat nousseet myös viime aikoina suosikeiksi ja niitä onkin tullut pidettyä lähes päivittäin. Kivaa vaihtelua ainaisille tummille pöksyille!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

  Farkkutakki Levi´s – Paita Calvin Klein – Farkut Gina Tricot (saatu) – Kengät Nike

Miten ysärilookki kolahtaa teihin? Vai kolahtaako ollenkaan?

PS. Joko olette käyneet antamassa äänenne Indiedaysin Blog Awards -äänestyksessä? Itse olen tänä vuonna ehdolla Luonnollisen upea -kategoriassa muiden mahtavien blogien joukossa ja jälleen kerran erittäin otettu ehdokkuudestani! Käykää tsekkaamassa äänestys täältä ja äänestämässä suosikkejanne 🙂

Kuvat: Sara / Tickle Your Fancy

♥ Janni

VALKOISEN ERI SÄVYJÄ

15 huhtikuun, 2015

Lauantaina oli ihana päivä! Kävin jo hyvissä ajoin aamulla juoksemassa lenkin auringonpaisteessa ihanissa rantamaisemissa ja päivällä lähdettiin Joonaksen kanssa käymään kaupungilla. Istuskeltiin aurinkoisella Lasipalatsin terassilla nautiskelemassa vapaapäivästä ja ihanasta kevään lämmöstä. Valitettavasti tuo onni katosi taas johonkin ja tilalle saatiin sitä perinteistä Suomea – kylmää, märkää ja harmaata. Mä en ihan oikeesti ala, ellei se oikea kevät ala sieltä pikkuhiljaa paukkaamaan kunnolla päälle!

Lauantain asussa nähtiin keväisen kelin kunniaksi vaaleita sävyjä..

DSC_9428 DSC_9476 DSC_9442 DSC_9490Takki H&M – Paita Uniqlo – Farkut Gina Tricot (saatu) – Kengät Adidas – Laukku Pull&Bear – Aurinkolasit Ray-Ban

Vielä jokin aika sitten en olisi missään nimessä pystynyt yhdistämään keskenään valkoisen eri sävyjä, mutta pikkuhiljaa olen tajunnut monien tuollaisten ”pukeutumissääntöjen” olevan täysin turhia. Ei kannata ottaa liian vakavasti ja välillä on hyvä testailla jotain sellaistakin yhdistelmää, joka ei ole ihan ensimmäisenä tullut mieleen. Sitä saattaa yllättyä, niin kuin minäkin pukiessani tuon luonnonvalkean takin yllä näkyvään asuun!

♥ Janni