Browsing Tag

ASUT

LEMPPARI VANSSIT

13 huhtikuun, 2015

Taakse jäänyt viikonloppu oli kerrassaan aivan ihana. Saatiin lauantaina Kotkasta ystäviä yökylään ja meillä oli ihan älyttömän hauskaa. Käytiin illalla syömässä oikein pitkän kaavan mukaan ja Trattoria Sognon ruoka oli ihan taivaallista. Mun mielestä on jotenkin aina yhtä kuumottavaa, jos ravintolan valinta ja pöytävaraus jätetään minun kontolleni. Joudun päättämään siis muidenkin puolesta ja pohdintojen jälkeen voi vain toivoa, että valinta osui oikeaan. Tällä kertaa ei todellakaan tarvinnut pettyä ja kaikki pöytäämme kannettu ruoka oli älyttömän herkullista. Ruokien ja jutustelun äärellä onnistuttiin helposti tappamaan kolmatta tuntia, kunnes saimme vatsamme kylläisiksi ja viinilasit tyhjennettyä. Siitä jatkoimme vielä Liberty or Deathin baaritiskin äärelle maistelemaan herkulliset drinkit ennen kuin suuntasimme kotiin. Sunnuntaiaamuna laitettiin sitten pöytä koreaksi ja nautiskeltiin herkkuaamiasesta vielä samaisessa seurassa. Super jees!

Tässä tulee muutamat kuvat sunnuntain asusta. Lemppari Vanssit haettiin eilen varastosta ja ne pääsivät titenkin heti jalkoihin!

DSC_9568 DSC_9673 DSC_9592 DSC_9684 DSC_9734Nahkarotsi Vila – Paita Gina Tricot* – Farkut Gina Tricot* – Kengät Vans*

* = saatu

Toivottavasti teilläkin oli mukava viikonloppu 🙂 Nyt takaisin sorvin ääreen!

 

– Janni

MAALISKUUN ASUT

9 huhtikuun, 2015

Maaliskuun asukuvien määrä yllätti totaalisesti, sillä asuja oli kertynyt kasaan peräti 20. Tuo lienee ennätyslukema ainakaan vähään aikaan 🙂 jeee!

Tässä ne kaikki ovat nyt yhteen postaukseen niputettuina. Suurinosa näyttää kivan keväiseltä – löytyykö teille suosikkeja?

asut1 asut2 asut3 asut4

 

Omiksi lemppareiksi voisin nimetä vaikkapa 9, 14 ja 18 🙂

♥ Janni

LET THE SUN SHINE

8 huhtikuun, 2015

Eilinen päivä meni juuri niin kuin etukäteen aavistelinkin. Työpäivän jälkeen suoraan kuvauksiin ja illalla vihdoin kotiin päästessäni kaaduin melkein samantien sänkyyn. En muista milloin viimeksi olisin ollut yhtä aikaisin illalla untenmailla, mutta aamun fiiliksistä päätellen se taisi tehdä todella hyvää.

Tänään on fiilistelty tuota ihanaa auringonpaistetta pitkästä aikaa. Ja miten siistiä onkaan, että valokuvia voi räpsiä auringonpaisteessa vielä kuuden jälkeen? No ihan superia ja ennen kaikkea helpottavaa näitä blogihommia ajatellen. Asukuvista tuli mun mielestä tänään ihan huippukivoja!

DSC_8907DSC_9040 DSC_9065 DSC_8837 DSC_9091 DSC_8940 DSC_9082Takki H&M – Paita ja huivi Cubus – Farkut Crocker JC (saatu) – Kengät Converse – Aurinkolasit Ray-Ban

– Janni