Browsing Tag

ASUT

SURKEITA SATTUMUKSIA

27 maaliskuun, 2017

Olen jo muutamaan otteeseen maininnut, että viime viikko oli monellakin tapaa stressaava ja superhektinen. Tällä olen lähinnä viitannut omaan päivätyöhöni liittyviä juttuja, mutta myös pari blogiin liittyvää asiaa aiheuttivat jäätäviä sydämentykytyksiä. Olen muutenkin sellainen ihminen, että vihaan teknisiä ongelmia äärimmäisen paljon ja tällaiset jutut ovat ehkä vielä sieltä pahimmasta päästä!

1. Laitoin viime tiistai-iltana blogiin superhyvän Guacamole-reseptin ja hetki postauksen julkaisemisen jälkeen sain  ystävältäni hämmentyneen viestin, jossa oli mukana screenshotti hyvin erilaisesta postauksesta kuin minkä olin hetki sitten väkertänyt. Postauksessa oli sekaisin englantia sekä turkin kieltä ja siinä välkkyi isot turkin liput. Selvisi aika nopeasti, että mun blogi oli hakkeroitu!! Luojan kiitos yksi Joonaksen tuttu on taitava koodari ja homma saatiin selvitettyä ennätysajassa. Hän sai jopa palautettua tekemäni postauksen ja ainakin toistaiseksi blogi on pysynyt ennallaan. En yhtään tiedä, miten tällainen pääsi tapahtumaan ja olin aivan paniikissa, että kohta tuo sama skeida valtaa yhden postauksen sijaan koko blogin. Onneksi apu oli kuitenkin lähellä ja säästyttiin sen pahemmilta ongelmilta – huh!

2. Toinen juttu tapahtui sitten viime yönä, kun juuri ennen nukkumaan menoa luin vielä meilejä ja mulle oli tullut palveluntarjoajalta ilmoitus, että palvelimeni ylikuormittumisen vuoksi koko sivusto on tilapäisesti suljettu. Eilinen vessaremonttipostaus kiinnosti siis ihmisiä sen verran paljon, että kävijäpiikki onnistui näin kuukauden lopussa täyttämään etuajassa koko loppukuulle varatun latausmäärän. Tämänhän voi toki nähdä ihan positiivisenakin ongelmana, mutta pieni paniikki pääsi kuitenkin iskemään, sillä minulle oli täysin hämärän peitossa, että kuinka nopeasti sivu saadaan takaisin pystyy. Soitin aamulla heti ensitöikseni palveluntarjoajan asiakaspalveluun ja onneksi blogi saatiin auki heti samalta istumalta. Tästäkin selvittiin siis puhelinsoitolla ja pienellä säikähdyksellä, mutta palvelimen vaihto on kyllä edessä, ettei tällaista pääse tapahtumaan enää uudelleen!

Toivottavasti tämä viikko sujuisi kaikin puolin seesteisimmissä merkeissä, sillä jotenkin kaikki tällainen ylimääräinen hässäkkä saa meikäläisen käymään ihan kierroksilla. Kyse ei toki ole isoista asioista, mutta kaiken muun kiireen keskellä tällaiset tuntuvat tosi inhottavilta takaiskuilta. Postauksen kuvitus ei liity tähän avautumiseen millään tavalla, mutta kyseessä on eiliset asukuvat!

takki ja college Carlings // farkut Gina Tricot // kengät Vans

Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille!

– Janni

INSPIRAATIOTA KEVÄÄN ASUIHIN

19 maaliskuun, 2017

Eilinen päivä meni meikäläisellä vähän kokonaisuudessaan ohi, kun perjantain juhlinnat verottivat oloa. Vietettiin duuniporukalla iltaa ensin Brondassa, jonka jälkeen jatkettiin iltaa vielä muutamassakin eri paikassa. Oli ihan superhauska ilta, mutta eilen kyllä todella tiesi juhlineensa. Onneksi darra ilmeni kuitenkin lähinnä jäätävällä väsymyksellä, eikä niinkään pahalla ololla, joka olisi ollut vielä paljon pahempi. Päivä siis kului makaillen vuorotellen sohvalla tai sängyssä perjantaita palautuen. Onneksi eilen oli kuitenkin vasta lauantai ja tänään saan vielä nautiskella toisesta vapaapäivästä täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Suunnitelmissa on tosin muutamien rästiin jääneiden duunihommienkin hoitamista ja jotain kuvailuhommia, mutta rennolla meiningillä!

Kasasin tähän postaukseen keväisiä asukuvia viime huhti-toukokuulta, jotka loivat ihanasti toivoa siitä, että reilun kuukauden päästä voi hyvinkin pärjätä jo paljailla säärillä – huikeaa. Viime vuonna oli kyllä muistaakseni ihan poikkeuksellisen lämmin toukokuu ja sellaisen voisin kyllä tilata nyt tällekin keväälle!

Ehkä näistä viime vuoden kuvista voi joku saada pienen inspiraation ripauksen tulevaa ajatellen 🙂

Kivaa sunnuntaita kaikille – nautiskelkaa!

– Janni

ASUKUVIA REAALIAJASSA

16 maaliskuun, 2017

Mun postaukset ovat nyt näköjään yksi toisensa jälkeen jatkuvaa tuloillaan olevan kevään hehkutusta, mutta riemua aiheuttaa tällä kertaa valoisuus ja se, että asukuvailut onnistuvat taas loistavasti arkena duunipäivän jälkeenkin. Tänään kävin töiden jälkeen vielä hakemassa Ikeasta juttuja viikonloppuna valmistuvaa uutta vessaamme varten ja näitä kuvia räpsittiin sen vuoksi vasta jossain puoli seitsemän aikoihin ja hyvin onnistui – jes!

Tässä siis tämän päivän asu ja vieläpä melko reaaliajassa – that’s how I like it!

takki Cubus // neule ja Farkut Gina Tricot // kengät Adidas // laukku 3.1 Phillip Lim // aurinkolasit Ray-Ban

– Janni