Browsing Tag

ASUT

REMONTIN KESKELLÄ

11 maaliskuun, 2017

Moni teistä varmasti tietää sen ihanan tunteen, kun huomaa ensimmäisiä kertoja auringon oikeasti lämmittävän keväällä. Tänäänkin teki mieli jäädä kaupungilla jokaiseen tuulelta suojassa olleeseen spottiin fiilistelemään silmät kiinni lämmön tunnetta kasvoilla. Porvoon vanhassa kaupungissa oli ihan superpaljon jengiä liikkeellä ja kaikki auki olleet terassit olivat tupaten täynnä – ihanaa! Kaiholla katselin, kun ihmiset nautiskelivat terassilla skumppaa viltteihin kääriytyneenä aurinkolasit silmillä, kun emme itse kerenneet tällä kertaa jäädä istuskelemaan. Onneksi näitä tilaisuuksia tulee varmasti lisää!

Me eletään tällä hetkellä täällä eilen startanneen wc-remontin keskellä. Meidän pikkuvessa laitetaan kokonaan uusiksi ja se näyttää jo nyt niin hyvältä, että en malttaisi odottaa lopputulosta. Kyllä tuon pienenkin tilan operoiminen riittää saamaan lähes koko asunnon sekaisin, kun remonttipölyä tuntuu olevan joka puolella ja kaiken näköistä rojua lojuu joka nurkassa. Kyllähän tietysti mielellään kestää, koska lopputulos varmasti palkitsee!

Tässä aurinkoisia asukuvia tältä päivältä

jacket Pull&Bear similar here and here // jeans Gina Tricot // hoodie Cubus // shoes VANS here

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille!

– Janni

AURINKOA VIIKONLOPUKSI

10 maaliskuun, 2017

Viikonloppu siintää edessä ja vapaille on lupailtu aivan ihanaa keväistä säätä. Jospa sitä pääsisi jo nauttimaan kevään ensimmäisen aamiaisen omalla aurinkoisella terassilla, vaikkakin vielä toppavaatteisiin sonnustautuneena. Muistan vielä elävästi viime kevään ihanan fiilistelyn siitä, kun ensimmäistä kertaa ikinä meillä oli oma piha. Onnekseni sama innostus tuntuu puskevan pintaan nyt vielä kovemmin, kun nyt pihaa on vielä laitettu kuntoon ja terassit kunnostettu ym.. viime kesän aikana. En malta odottaa, että päästään taas viettämään aikaa omalla pihalla. Täältä(klik!) takaa voi kurkkailla kuvia viime vuoden puolelta!

Eilisien kuvien tunnelma sen sijaan on jotain aivan muuta kuin keväinen. Räntää tuli vaakatasossa ja siitä syystä koko kuvaussessio meinasi jäädä toteuttamatta!

takki H&M // paita Gina Tricot // farkut Monki // kengät VANS // laukku 3.1 Phillip Lim

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

Kuvat: Sara Vanninen

– Janni

UUSIEN HAASTEIDEN EDESSÄ

26 helmikuun, 2017

Koko eilisen päivän vallitsi aivan täydellinen kuvausvalo. Jo aamulla aurinko sarasteli niin kauniisti sälekaihtimien välistä, ettei voinut kuin huokailla. Herättiin tosi aikaisin ja käytiin aamupalojen jälkeen ensitöiksemme lenkillä kirpeässä pakkaskelissä. Oltiin siis tosi hyvissä ajoin liikkeellä ja aamupäivästä suunnattiin sitten rautakauppoihin kartoittamaan laattavalikoimaa ja muuta oheishärpäkettä tulevaan wc-remonttia varten. Suunnitelmat alkavat olla pikkuhiljaa selvillä ja kirjoittelen niistä varmasti lähiaikoina lisää tännekin. Kaupoissa kiertelyn lomassa kerettiin myös kahvittelemaan ja kuvaamaan muun muassa nämä asukuvat!

takki H&M // neule Gina Tricot // housut Zara // laukku 1.3 Phillip Lim // aurinkolasit Ray-Ban

Mahtavaa sunnuntaipäivää kaikille!

PS. En malta olla kertomatta, että maaliskuun alusta alkaen täällä blogissa puhaltavat taas uudet tuulet ja kuukausihan vaihtuu siis jo ensi viikolla! Olen itse tulevista uusista haasteista ihan mahdottoman innoissani ja kertoilen teillekin lisää heti alkuviikosta – jeeee!!

– Janni