Browsing Tag

ASUT

LOMA KÄYNTIIN

2 heinäkuun, 2016

Terveiset Tukholmasta! Mä olen joku miljoona kertaa toistellut, että tänne pitäisi työreissujen sijaan tulla joku kerta oikein ajan kanssa ja vasta nyt vihdoin toteutin tämän suunnitelman. Eilen alkanut loma on lähtenyt täällä käyntiin rennoissa meiningeissä, kun eilinen päivä meni kaupungilla haahuillessa, herkutellessa ja nukuttiinpa me päikkäritkin hotellin pehmoisien lakanoiden välissä. Mentiin jo melko ajoissa nukkumaan ja äsken heräiltiin ilman mitään herätyskelloja. Onneksi hotellin aamiainen on näin viikonloppuisin auki yhteentoista asti, niin keretään kohta raahautua syömään. Ilma näyttää täällä vähän sateiselta, mutta onneksi ollaan suunniteltu tälle päivälle ainakin vähän shoppailua. Huomenna sitten Coldplayn keikka, joka on se suurin syy, jonka takia tänne lähdettiin – niiin siistiä!

DSC_3424 DSC_3491 DSC_3433DSC_3480

DSC_3504 DSC_3514

takki Carlings // paita Uniqlo // shortsit GAP // kengät Adidas

Ihanaa viikonloppua kaikille!

♥ Janni

LOMA HÄÄMÖTTÄÄ

28 kesäkuun, 2016

Ei hemmetti millaisista käynnistymisvaikeuksista täällä kärsittiin koko eilinen päivä. Tosin eilinen oli melko raffi päivä muutenkin aamusta iltaan, että se olisi saattanut hapottaa kyllä ihan normaalinkin viikonlopun jälkeen. Mä olen nukkunutkin tosi huonosti viime aikoina ja sekin varmaan jo verottaa osansa jaksamisesta. Koko tämä kulunut vuosi on muutenkin menty sellaista haipakkaa, että perjantaina alkava kesäloma tulee kyllä kovempaa tarpeeseen kuin ikinä. Paljon kivoja asioita on tapahtunut vuoden aikana, mutta kyllä tuo kuukauden breikki päiväduuneista tekee varmasti todella hyvää tämän kaiken keskellä. Normaalisti olen tässä vaiheessa jo innoissani buukkaillut lomalle ulkomaanreissuja, mutta tällä hetkellä unelmoin vain relailusta kotosalla. En halua missään nimessä täyttää kalenteriani heinäkuun osalta, vaan tehdä spontaanisti just sitä, mitä sattuu huvittamaan. Voihan se olla, että johonkin reissuunkin lähdetään, mutta fiiliksen mukaan mennään. Olemme onneksemme Joonaksen kanssa lomalla samaan aikaan ja on kyllä huippua päästä viettämään aikaa kunnolla yhdessä!

20160623_204813 20160623_205057

Miten te aiotte viettää kesälomianne tänä vuonna? Alkaako kalenteri jo täyttyä vai aiotteko meikäläisen tavoin ottaa vain rennosti?

PS. Blogissakin on viime aikoina ollut hiljaisempaa kuin vuosiin ja sekin taitaa kertoa jotain siitä, että meikäläinen on alkaa olla pikkuhiljaa lomailun tarpeessa – huh!

♥ Janni

TROPICAL BOMBER

22 kesäkuun, 2016

Nähdessäni tuon kevyen bomber -mallisen rotsin JC:n alerekissä tuli heti mieleeni, että miten hyvin se mätsäisikään vaaleanpunaisien Ray-Banieni kanssa yhteen. Tuo Scotch & Sodan trooppisella palmukuosilla kuvioitu takki oli vieläpä varustettu 50% alelapulla ja se lähti empimättä mukaan. Se on jo nyt viikon aikana päässy käyttöön ainakin kolme kertaa ja uskoisin siitä kehkeytyvän lempparin ihan pidemmäksikin aikaa. Jotenkin tuo väriyhdistelmä vaan hipoo omaan silmääni täydellisyyttä ja takin voi yhdistää lukemattomiin eri kokonaisuuksiin. Ihan täydellinen kesärotsi!

Ja tosiaan noiden lasien kanssa ihan superjees!

DSC_4720 DSC_4833 DSC_4847 DSC_4773 DSC_4793 DSC_4784 DSC_4725 DSC_4771

takki Scotch & Soda // toppi Mango // shortsit H&M // kengät Adidas // aurinkolasit Ray-Ban (täällä)

Kuvat: Sara Vanninen

♥ Janni