Browsing Tag

ASUT

KESÄILTA SUOKISSA

21 kesäkuun, 2016

Viestiteltiin eilen iltapäivällä Terhin kanssa samoihin aikoihin, kun olin juuri lähtenyt töistä kotiin päin Porvooseen. Yritin kysellä kuvausseuraa, mutta Terhi oli ilmoitti jo olevansa menossa Suomenlinnaan kuvaushommiin illalla. Hetken aikaa pohdiskelin, että jaksaisinko lähteä enää illalla ajamaan takaisin Helsinkiin ja lähteä Suomenlinnan reissulle mukaan. Tuli siinä kuitenkin mieleen, että ei tämä onni taas kauaa kestä, kun on ylipäätään mahdollista viettää kesäiltaa Suomenlinnassa kuvailun ja hyvän seuran parissa. Kyllä näistä ilmoista on vaan otettava kaikki irti ja päätin kuin päätinkin hurauttaa takaisin Helsinkiin vielä illalla. Se oli ehdottomasti hyvä päätös ja niin Suomenlinna, kuin seurakin olivat ihan mahtavia. Täytyy ehdottomasti käydä Suokissa lomalla ihan paremmalla ajallakin!

DSC_1490 DSC_1521-2 DSC_1612 DSC_1600 DSC_1471 DSC_1637

Takki Levi’s / Mekko Mango / kengät VANS / aurinkolasit Ray-Ban

Kiitos vielä hauskasta eilisestä illasta Terhi ja Milla!

♥ Janni

VIIKONLOPUN UNIVORMU

19 kesäkuun, 2016

Tämä rentoiluviikonloppu on tullut enemmän kuin tarpeeseen. Siitä on kai kiittäminen suurimmaksi osaksi tuota sateista ilmaa, vaikka eilen siitä valitinkin. Hyvällä säällä olisi varmasti tullut sinkoiltua paikasta toiseen, mutta nyt on tullut oltua vaan kotona ja latailtua akkuja. Tänään saatiin ystäviäkin kylään pienien grillikestien merkeissä ja sääkin antoi sen verran myöten, että päästiin terassille safkaamaan. Grillailuista tulossa omaa postausta vielä myöhemmin, mutta tässä olisi meikäläisen viikonlopun univormu. Housut ovat välillä vaihtuneet pitkiin, mutta kaikki muu tuntuu juurtuneen päälle!

DSC_1164 DSC_1240 DSC_1172 DSC_1255 DSC_1233

nahkarotsi second hand // huppari Asennesurf // shortsit H&M // kengät Vans (täällä) // Lippis Asennesurf

Toivottavasti teilläkin on ollut rentotuttava viikonloppu!

♥ Janni

FESTARIKAUDEN AVAUS

12 kesäkuun, 2016

DSC_0191

Eilinen ilta ja Summerburst olivat kyllä jotain hauskinta vähään aikaan. Kygo oli huikea ja meillä oli koossa niin huippuhyvä jengi, että oon vieläkin vähän fiiliksissä. Paikalla oli ihan tajuton määrä tuttuja kasvoja, eikä hieman kolea sää haitannut festarikauden avausta ollenkaan. Kerrankin on sellainen fiilis, että eilinen ilta oli tämän hetkisen hieman heikon hapen arvoinen!

Haluan tehdä Summerburstista vielä ihan oman postauksen, kunhan saadaan muiden kanssa vähän jaettua kuvia illalta. Sitä ennen Snapchatista voi käydä kurkkailemassa meidän festarimeininkejä – meikäläisen löytää nimellä janniehari.

Tässä olisi sen sijaan asukuvia eiliseltä

DSC_0228DSC_0197DSC_0250DSC_0238 DSC_0201

Mä niin arvasin, että tosta Carlingsin hapsutakista tulee vakkari festarivaate tälle kesälle ja ei mennyt veikkaus pieleen. Toi on ihan superkiva ja helppo yhdistää moniin erilaisiin asuihin!

Kuvat: Sara Vanninen

♥ Janni