Browsing Tag

ASUT

KERROSPUKEUTUMISTA

2 maaliskuun, 2016

Hirveä himo heittää kevättakki jo päälle, mutta lämpömittari on vielä pakkasen puolella. Vetäisin sitten lauantaina hetken mielijohteesta kevättakin alle kevyen untuvatakin ja näin säästyin pahimmalta palelulta. Tätä keinoa on tosin tullut jo aikaisemminkin hyödynnettyä villakangastakkien alla. Toimii!

DSC_9531 DSC_9601 DSC_9540 DSC_9626 DSC_9603 DSC_9552

vihreä takki H&M // toppatakki Gina Tricot // farkut Tiger of Sweden // kengät Vagabond

 

– Janni

JÄLKIVIISAUS

29 helmikuun, 2016

Edellinen sunnuntain super-rento asu sai sen verran positiivista palautetta, että päätin ikuistaa myös viime sunnuntain spurguasun. Tämän näköisenä tuli pyörittyä kameran kanssa useampi tunti keskustassa kuvaamassa erästä hauskaa projektia, jossa olin luvannut autella kaveria. Voisin jakaa aikaansaannoksiamme myös täällä blogin puolellakin kyllä, sillä tosi kivaa jälkeähän sieltä kameran muistikortilta paljastui. En tajunnut kylmyyttä siinä tohkeissani kuvaillessani, mutta kotiin tullessa makasinkin sitten tunnin verran peiton alla täristen ja pelkäsin vilustuneeni pahemminkin. Luojan kiitos se meni kuitenkin ohi, sillä olisi ollut kurjaa olla Madridissa kipeänä. Olisi kyllä todella pitänyt miettiä tuota asuvalintaa hieman järkevämmin taas, eikä pomppia tuolla nilkat paljaina useamman tunnin ajan… hrrr

DSC_0343 DSC_0313 DSC_0348 DSC_0323 DSC_0282

Nyt mä alan värjäilemään karmeaan jamaan ajautunutta tyvikasvuani piiloon!

Kuvat: Terhi Suanto

♥ Janni

WINTER WONDERLAND

28 helmikuun, 2016

Porvoossa lunta riittää – katsokaapa nyt näitäkin kuvia. Winter wonderland on tätä menoa valloillaan vielä pitkää, mutta heijastuupahan ainakin kevätaurinko kauniisti valkoisesta maanpinnasta. Eilen oli ainakin supernättiä!

DSC_9392 DSC_9448 DSC_9406 DSC_9468 DSC_9436

takki Zara // neule Uniqlo // farkut Tiger Of Sweden // kengät Vagabond // reppu Björn Borg

Tänään tosiaan luvassa valokuvauksen täyteinen päivä, mutta tällä kertaa tiedossa hieman erilaista projektia. Ei kuvatakaan blogia varten ja pääsen itse tositoimiin kameran taakse – jes!

♥ Janni