Browsing Tag

ASUT

SÄNGYN POHJALLA

7 maaliskuun, 2016

DSC_1233

Luulin jo selvinneeni ohi flunssa-aallon, jossa moni on viime viikkojen aikana taistellut. Mulle tuli kuitenkin jo viime viikon alussa lieviä flunssaoireita, joille viimeinen niitti taisi olla tuo kolea lauantaipäivä Madridissa. Mulla ei ollut tarpeeksi lämpimiä vaatteita mukana ja palelin kunnolla päivän aikana, vaikka kävin ostamassa jopa sukkahousut, pipon ja sormikkaat lämmikkeiksi. Vedin myös päälleni kunnon kerrokset mukana olleita vaatteita, mutta ei se ilmeisesti auttanut. Viime yönä mulle tuli sitten kuumetta ja tämä päivä on tullut vietettyä kokonaisuudessaan sängyn pohjalla. Fiilis on edelleen ihan homeinen ja toivon todella, että tämä tästä rauhoittuu huomiseen mennessä!

DSC_1223 DSC_1232

Nämä kuvat on napattu ennen kuin näimme väläyksen kauniista auringonlaskusta, josta kirjoittelinkin täällä. Näistä kuvista näkyy hyvin, että taivas oli todella paksun pilviverhon alla ja koko auringonlaskun näkeminen meinasi mennä sivu suun.

 

♥ Janni

KOTIA KOHTI

6 maaliskuun, 2016

Meillä on tänään aikainen lento kotiin ja odotellaan parhaillaan Madridin päässä boardingin alkamista. Hieman tuotti vaikeuksia herätä hotellilla kellon soidessa 03.30, mutta saatiin kuitenkin kammettua itsemme ylös ja lentokentälle asti. Meillä on lyhyt välilasku Amsterdamissa ja puolenpäivän jälkeen ollaan Helsingissä. Tarkoituksena olisi lentojen aikana käydä käsiksi reissun aikana taltioituneeseen kuvasaldoon, mutta saa nähdä, että viekö uni kuitenkin voiton. Superkiva miniloma takana ja Madridiin on ehdottomasti tultava vielä uudelleen!

Tässä ehkä meikäläisen lemppariasu reissun ajalta. Olen pitkään etsinyt tuollasia harmaita vajaamittaisia suoria housuja, mutta aina yleensä lahkeet ovat tällaiselle pätkälle liian pitkät. Nyt vihdoin löysin sopivat pöksyt Zarasta!

DSC_0901 DSC_0966 DSC_0934 DSC_0976 DSC_0959

takki Lafayette Nice // paita Gina Tricot // housut Zara // kengät Adidas // aurinkolasit Ray-Ban

Kivaa sunnuntaipäivää kaikille!

♥ Janni

EI MENNYT IHAN PUTKEEN

3 maaliskuun, 2016

Voin kuulkaa kertoa, että Madridin matkamme alkoi eilen melko katastrofalisesti. En jaksa jauhaa siitä nyt enempää, sillä kaikki on nyt hyvin, mutta avaan hommaa varmasti myöhemmin hieman lisää. Eilinen päivä meni enemmän tai vähemmän asioita selvitellessä sattuneesta syystä, mutta tänään ollaankin sitten onneksi jo saatu nauttia ihan täysillä keväisestä Madrdista. Aurinko on porotanut koko päivän ja ollaan kävelty varmaan lähemmäs parikymmentä kilometriä kaupunkia ristiin ja rastiin. Ihana paikka!

Nämä kuvat napattiin hetki sitten hotellihuoneemme parvekkeelta. Nyt hetki lepoa ja sitten matka jatkuu taas!

DSC_0846 DSC_0861

Palaillaan!

♥ Janni