Browsing Tag

ASUT

ONE LUCKY BASTARD

16 maaliskuun, 2016

Meinattiin jättää nämä kuvat ottamatta, koska a. työpäivän jälkeinen ryönäinen meinkin b. kotipihan edessä ei kuitenkaan edes saisi kivoja kuvia… ja mietä vielä – näistä tuli lemppareimmat kuvat vähään aikaan. Ihana pehmeä ilta-aurinko värjäsi maiseman lämpimällä sävyllä ja valo oli superkaunis. Ompa muuten huikeaa, että ilta-auringostakin voidaan jo tosissaan puhua pimeän talven jälkeen – alan pikkuhiljaa tuntea oloni taas uudestisyntyneeksi!

Melko huikeaa on myöskin se, että piipahdin eilen töiden jälkeen Gina Tricotin Guided by Style -matkaopassovelluksen lanseerauksessa ja kotiin lähdin kahden hengen Pariisin matka takataskussa. Mä en oikeesti ikinä voita mitään, mutta tällä kertaa arpaonni suosi – en ollut uskoa korviani, kun oma nimeni paljastui onnettaren nostamasta kirjekuoresta. IHANAAAA!!

DSC_1746 DSC_1782 DSC_1712 DSC_1798 DSC_1774 DSC_1721

takki Topshop HERE // neule Other Stories // kauluspaita Only // farkut Gina Tricot // kengät Vans HERE

Noi meikäläisen jaloissa näkyvät Vansit ovat muuten jotain erikoiskevyttä mallia. Luulin tilanneeni Zalandolta ihan klassiset Old Skoolit, mutta tuo on joku LITE+ -versio. Ei kyllä haittaa tippaakaan, sillä kengät tuntuvat jaloissa yhtä mukavilta kuin jotkut aamutohvelit. Päältä päin ei huomaa eroa, mutta kengät ovat jaloissa höyhenenkevyet!

♥ Janni

TOTTUMISKYSYMYS

15 maaliskuun, 2016

DSC_1679

Tässä vielä asukuvia menneeltä viikonlopulta. Olen ihan hurjan iloinen, että epäilyistäni huolimatta kiikutin kuvissa näkyvän lippiksen Madridissa Brandy & Melvillen kassalle. Sitä on tullut käytettyä jo nyt superpaljon ja se tuo ihanaa rentoa fiilistä asuihin. Hassua ajatella, että vielä pari vuotta sitten käytin hattuja vain pakon edessä, kuten pipoa kovimmilla talvipakkasilla. Omasta mielestäni mulle eivät silloin sopineet minkään näköiset päähineet, kun taas nykyään käytän erilaisia hattuja tosi mielelläni. Se taisi olla vain tottumiskysymys!DSC_1558 DSC_1678 DSC_1655 DSC_1607

Takki Topshop // neule Ralph Lauren // paita ja farkut Gina Tricot // kengät Converse

♥ Janni

JUOKSUKAUSI KÄYNTIIN

10 maaliskuun, 2016

Taidetaan vedellä viimeisiä asukuvia keväisestä Madridista. Helsingissäkin kadut alkaa näyttää jo keväältä, mutta Porvoossa ei todellakaan. Mun tekisi kovasti mieli aloitella juoksukautta jo oikein kunnolla, mutta lenkkipoluilla vallitseva loskan ja jään sekoitus vetää fiiliksiä vähän päinvastaiseen suuntaan. Siksi ajattelinkin, että miksikös en pakkaisi lenkkikamoja aamulla töihin mukaan ja pinkaisisi lenkille päivän päätteeksi Helsingin päässä. Sounds like a plan!

DSC_1098 DSC_1144 DSC_1129 DSC_1147 DSC_1139

Äsken yritin tosin käydä Jetin kanssa juoksemassa, mutta siitä ei kyllä tullut niin yhtään mitään. Jetillä on tasan kaksi vauhtia: superhiljaa tai vaihtoehtoisesti TÄYSII! Noista kahdesta vaihtoehdoista valitsin jälkimmäisen, mutta kyllä mä taidan tästä lähtien vetää juoksulenkit vanhaan tapaan – ilman hurttaa!

♥ Janni