Browsing Tag

ASUT

PELKILLÄ KÄSIMATKATAVAROILLA

25 helmikuun, 2016

Onko siellä ruutujen takana sellaista jengiä, joilla on tapana lentää pidemmillekin reissuille aina pelkillä käsimatkatavaroilla? Itse en ole kai ikinä matkustanu pelkillä käsiksillä yhtä yötä pidempää reissua, mutta nyt Madridin matkaa varatessani en ottanut meille yhtään laukkua ruumaan. Jos rehellisiä ollaan, niin mua hieman jännittää, että miten mä tuun pärjäämään. Joskun ennen muinoin mulla oli tapana pakata reissuille mukaan ihan järkyttävän paljon turhaa tavaraa, mutta siitä tavasta on onneksi päästy eroon aikoja sitten. Edelleen mun mielestä on kuitenkin kiva ottaa tarpeeksi vaatetta ja kosmetiikkaa mukaan niin, että niiden kanssa ei tarvitse sniiduilla ihan äärimmilleen. Matkoilla on aina kiva kuvailla asukuviakin uusissa ympäristöissä ja muutenkin on kiva olla muutama erilainen vaaterkerta mukana. Nyt ajattelin kikkailla omia tavaroitani myös Joonaksen lentolaukkuun ja ottaa molemmille lisäksi jotkut reput, joihin mahtuu vielä kätsysti jotain. Entäs jos innostun kuitenkin shoppailemaan ja kamat eivät lähtiessä vaan millään enää mahdu laukkuihin… first world problems… Miten te pakkausgurut hoidatte nämä ongelmat?

Kuvissa näkyy äärimmäisen rento sunnuntaiasu, joka kieltämättä kyllä näyttää siltä, että päälle on heitetty summamutikassa ensimmäiseksi käteen osuneet kamat. Ei se kyllä kovin kaukana totuudesta olekaan, mutta noissa kuteissa oli ihanan rentoa hörppiä superhyvää kahvia Porvoon paahtimon muhkeisiin nahkatuoleihin uppoutuneena.

DSC_9092 DSC_9089 DSC_9098

 

♥ Janni

LONG TIME NO SEE

15 helmikuun, 2016

Viimeikoina on tullut käyettyä tosi vähän sinisiä perusfarkkuja. Lähes poikkeuksetta valitse aamuisin jalkoihin mustat farkut, nahkahousut tai harmaat farkut. Perjantainakin olin jo lähdössä himasta alla näkyvässä asussa, mutta mustat nahkahousut alaosana. Jostain syystä kaipasin asuun jotain freesimpää ja päätin vaihtaa vielä housut. Nyt olen kyllä lopulta ehkä sitä mieltä, että ne nahkahousut olisivat kuitenkin toimineet noita sinisiä farkkuja paremmin…

Mitä mieltä te olette? Sinisillä farkuilla vai mustilla nahkahousuilla?

DSC_8265 DSC_8290 DSC_8281 DSC_8349 DSC_8267 DSC_8297

takki Gina Tricot // paita Gina Tricot // farkut Levi’s // kengät Adidas

Kuvat: Annika O.

♥ Janni

HETKEN TUNTUI KEVÄÄLTÄ

14 helmikuun, 2016

Porvoossa oli eilen ihan mahtava ilma. Saatiin Jetin kanssa aamulenkillä nauttia kauniista auringonpaisteesta ja hetken aikaa tuntui ihan keväältä. Sitten lähdettiin ajelemaan kohti Kotkaa ja innoissani pakkasin kameran reppuun, kun pitkästä aikaa saisi kunnolla valoisia kuvia. Heitin aurinkolasit silmille ja lähdettiin ajelemaan auringon lämmittäessä ikkunoiden läpi Kotkaan päin. Ja mitä vielä 😀 Matkan aikana keli muuttui ihan totaalisesti ja Kotkassa ei olisi voinut olla enää harmaampaa. Kaiken kruunasi taivalta tippuva vesi tai räntä vuorotellen. Se niistä keväisistä kuvista sitten, mutta onneksi emme kuitenkaan lyöneet hanskoja tiskiin. Ihan siistejä otoksia saatiin kaikesta huolimatta aikaan!

Viimeistään näitä kuvia katsellessa nyt tajusin, että mä tarvitsisin jotkut oikeasti hyvät ja mielellään aitonahkaiset housut. Kaikki aikaisemmat ovat aina löystyneet inhottavasti ja noissakin tuppaa olemaan jo aika karmeat polvipussit. Ostohetkellä ne istuivat hyvin, mutta nyt niitä saa olla koko ajan kiskomassa ylöspäin… ärsyttävää!

DSC_8460 DSC_8418 DSC_8513 DSC_8559 DSC_8423 DSC_8571

takki Gina Tricot // paita Levis’s // housut Zara // reppu Björn Borg // kengät Timberland

Ihanaa sunnuntaita kaikille!

♥ Janni