Browsing Tag

ASUT

COLORFUL

15 heinäkuun, 2015

Alla näkyvä värikäs asu on peräisin reilun viikon takaa sunnuntailta, kun saattin nautiskella tänä kesänä harvinaisesta lämpimästä illasta. Siitä innostuneina käytiin Terhin kanssa iltasella kuvailemassa ja seuraavana aamuna meillä koittikin lähtö Kreikan lämpöön. Kuvauspaikkana näissäkin kuvissa toiminut Suvilahti on kyllä ehdottomasti omia suosikkipaikkojani Helsingissä. Alue on itsessäänkin aina mielenkiintoinen ja inspiroiva, mutta lisäksi siellä järjestetään tietenkin paljon erilaisia tapahtumia, joista loppukesän Flow festivaali on varmasti parhaimmistoa. Viime vuonna kävin kyseisillä festareilla vasta ensimmäisen kerran, mutta tänä vuonna on ehdottomasti päästävä taas uudelleen. Kiva kun on paljon odotettavaa vielä loppukesälläkin!

DSC_5821 DSC_5927 DSC_5823 DSC_5940 DSC_5839Paita Monki* / Shortsit Bik Bok* / Sandaalit Dinsko / Aurinkolasit Ray-Ban

* = gift

Kuvat: Terhi Suanto

♥ Janni

VAHVA MEININKI

14 heinäkuun, 2015

Kirjoittelen tätä postausta kympin aikaan illalla ja nyt seuraa paljastus: en ole edes vielä avannutkaan matkalaukkuani ja märät pyykit seisoo koneessa. Kovat oli suunnitelmat, mutta päivä on mennyt sohvalla makoillessa ja vesimeloonia mutustellessa. Ainiin kävinhän mä myös tossa lähipizzeriassa kebabillakin, mutta siinäpä on päivän ohjelma ollutkin 😀 nyt on nimittäin erittäin vahva meininki. Tämän postauksen julkaisuhetkellä aamulla sijainti on mitä todennäköisimmin Kotka ja sehän tarkoittaa siis tällä hetkellä sitä, että mulla on vielä rutkasti hommia hoidettavana ennen kuin kello herättää aamulla 5.30. Mitähän meikäläisen töihin paluusta tulee ensi maanantaina… vaikuttaa vahvasti siltä, että täytyy alkaa jo pikku hiljaa tsemppaamaan!

Ja taas laitetaan jakoon asukuvia Kreikan matkalta, vaikka en ole lainkaan varma, että inspiroivatko tuon kaltaiset kesähepeneet tällä hetkellä ketään täällä Suomen kesässä….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERANYT HOMMIIN – HOP!

♥ Janni

KOTONA OLLAAN

13 heinäkuun, 2015

Laskeuduttiin Suomen kamaralle reilut pari tuntia sitten harmaan sään, kolean kelin ja sateen saattelemana. Aloitin kyllä psyykkaamaan itseäni edellä mainittujen kohtaamiseen jo hyvissä ajoin, mutta kyllähän se silti karulta tuntuu. Toisaalta täytyy muistaa miten kiva juttu on ollut tänä kesänä päästä etelään yhteensä reilun kahden viikon ajaksi ja olenhan sen takia saanut nauttia kesästä sekä lämmöstä jo rutkasti enemmän kuin monet muut. Kotijoukkojakin kerkesi tulla jo kova ikävä ja heidän näkemisensä tekee kyllä kotiin paluusta sata kertaa mukavampaa, oli keli sitten millainen tahansa. Nyt täytyy vielä ottaa ilo irti viimeisistä lomapäivistä, kunnes viikon päästä koittaa paluu töihin. Ohjelmassa on kuitenkin ensimmäisenä laukkujen purkamista, pyykkien pesua ja kaupassa käymistä. Toivotaan, että laukusta purkautuvia kesävaatteita pääsisi vielä tänä kesänä käyttämään!

Kuvituksena helteisen päivän asua viime viikon puolivälistä..

P7080407 P7080393 P7080414 P7080398 P7080419Mekko Zara / Sandaalit Nizzasta / Aurinkolasit Ray-Ban / Kello Gul Watches (saatu) / Kaulukoru Mango

Iloista alkanutta viikkoa kaikille!

♥ Janni