Huhhuh – nyt mennään vasta keskiviikkossa ja viikkoon on mahtunut jo yhtä sun toista. Mielialat ovat vaihdelleet ääripäästä toiseen ja suunnitelmia on joutunut laittamaan vähän uusiksi. Tuntuu, että tämä syksy ja alkutalvi ovat olleet täynnä kaikkia ikäviä sattumia ja toivon, että pian alkaisi jo riittää. Sellaista kai elämä vain välillä on – kaikkeen ei pysty vaikuttamaan ja asioihin on sopeuduttava parhaalla mahdollisella tavalla. On yritettävä keskittyä positiiviseen ja uskottava, että kaikki järjestyy tavalla tai toisella. Toivottavasti ymmärrätte, että en halua mennä tämän enempää yksityiskohtiin, mutta halusin vain sanoa, että fiilikset saahavat tällä hetkellä edestakaisin monenkin asian suhteen.
Tänään pidin etäpäivää töistä Jetin lääkärireissun takia, kun raukalta poistettiin neljä hammasta inhottavan iensairauksen seurauksena. Tyyppi on ollut vähän toipilaana koko päivän, mutta nyt on onneksi suu kunnossa taas. Nyt täytyy vain tulevaisuudessa ottaa todellinen ryhtiliike kotihoidon suhteen hampaiden harjauksen muodossa. Ei olla aikaisemmin harrastettu sitä juuri ollenkaan, vaikka harja ja tahna kyllä löytyy. Kuuluuko teillä koiran hampaiden harjaus ihan arkirutiineihin? Jos ei, niin ehkä kannattaisi!

neule Samsoe & Samsoe // housut Gina Tricot // kengät Adidas
– Janni



